22-09-2008 | EXPIRA LA 28-09-2008
Job expirat
- Telefoneaza clientilor restantieri pentru a recupera sumele datorare de acestia aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite
- Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe facturi si metodele de plata
- Propune variante de achitare a restantelor
- Aplica tehnicile de recuperare a datoriilor
- Aplica masurile restrictive impuse contului clientului mergand pana la blocarea totala a acestuia
- Prelucreaza si solutioneaza reclamatiile clientilor din sfera sa de competenta intr-o maniera politicoasa si profesionala
- Culege toate informatiile necesare legate de solutionarea unei probleme a clientului si le transmite mai departe persoanelor competente
- Minim studii medii - obligatoriu
- Experienta 6 luni in lucrul cu clientii (activitati tip call center sau face-to-face)
- Limba engleza - nivel mediu
- MS Office (Word si Excel - nivel mediu) - obligatoriu
- Spirit de echipa, orientare catre clienti, obiectivitate,
- Capacitate de invatare si adaptare rapida
- loc de munca sigur si de viitor intr-o companie de succes
- aprecierea rezultatelor
- bonuri de masa si prime
- lucrul intr-una dintre cele mai mari 4 companii petroliere din Romania
Clientul nostru este un nume important al pietei de furnizare de servicii in domeniul petrolier
iQuest Consulting recruteaza in aceasta perioada personal pentru departamentul de Credit Control si Finnance.
IQuest Consulting este o firma de consultanta in management cu o experienta bogata in domeniul recrutarii. In portofoliul nostru de clienti se numara nume importante pe plan european.
Biroul iQuest din Bucuresti a fost creat in anul 2000 dintr-o echipa de consultanti proveniti din firme multinationale de consultanta. Reteaua iQuest mai cuprinde birourile din Paris, Luxemburg si Budapesta. La acestea se adauga o divizie de dezvoltare software cu sedii la Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti, Frankfurt si Budapesta.