CLIENT SERVICE EXECUTIVE

NEOMAR

26-05-2006 | EXPIRA LA 01-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Principalele indatoriri ale viitorului angajat vor fi:
- preluarea cerintelor clientilor si transmiterea ofertelor catre clienti prin intermediul unui program specializat
- negocierea ofertelor cu clientii
- transmiterea specificatiilor tehnice catre clienti
- asistarea clientilor in alegerea solutiei optime in conformitate cu nevoile lor
- elaborarea diferitelor materiale cu rol de informare a clientilor despre produsele si serviciile companiei
- alte operatiuni care tin de asistenta clientilor.


CERINTE

Candidatul ideal trebuie sa indeplineasca urmatoarele atribute:
- usurinta in adaptarea la specificul fiecarui client
- rapiditate in lucrul cu calculatorul (gestiunea companiei se realizeaza prin intermediul unui program informatic)
- capacitatea de a intelege aspectele tehnice (in principal cele din domeniul constructiilor)
- capacitatea de comunicare si dialog cu clientii
- stapanirea notiunilor fundamentale de marketing
- experienta anterioara in marketing, vanzari si client service este un avantaj
Seriozitatea si promptitudinea raspunsului la emailurile Neomar Consulting vor fi principalele criterii de selectie ale candidatilor aplicanti.


BENEFICII OFERITE

- pachet salarial motivant
- angajare cu carte de munca
- telefon de servici
- daca natura job-ului va impune, se va pune la dispozitie si o masina de serviciu.


DESCRIEREA FIRMEI

Neomar Consulting este o companie specializata in cercetarea pietei si consultanta in marketing, activa pe piata din anul 2004. Pentru 2006, compania are planificat un plan agresiv de extindere si de largire a activitatii, acest plan reprezentand un adevarat \"challenge\" pentru angajatii si managementul firmei.