Client Service - Consumer Tracking Department

GfK Romania

19-04-2009 | EXPIRA LA 25-04-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Contacteaza clientii si discuta nevoile lor de cercetare de piata;
- Compune oferta catre client, axata pe nevoile specifice ale clientului;
- Interpreteaza rezultatele analizelor;
- Sustine prezentari pentru client;
- Dezvolta relatiile cu clientii existenti si atrage clienti noi.


CERINTE

- Studii superioare (Marketing constituie un avantaj);
- Minim 1 an experienta ¿ntr-o pozitie similara de client-service in cercetare;
- Cunostinte solide de marketing si cercetare de piata;
- Limba engleza avansat (vorbit, scris);
- Cunostinte bune de operare Office (Power Point, Excel);
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala;
- Foarte bune abilitati de planificare, organizare si decizie;
- Abilitati de prezentare;
- Spirit de echipa;
- Creativitate si spirit de initiativa.


BENEFICII OFERITE

- Oportunitati de training si dezvoltare profesionala;
- Mediu de lucru placut;
- Pachet atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintat in 1934 la Nurenberg, GfK este in prezent cel mai mare institut german de cercetarea de piata din Romania si unul din primele 5 din lume.
GfK Romania are in prezent 150 de angajati si o retea nationala de cca 700 operatori de interviu. Institutul ofera servicii de calitate pentru toate ramurile economiei, respecta standarde de etica si proceduri de la nivelul occidental, are un angajament total fata de relatia pe termen lung cu clientii sai si investeste permanent in oameni, know-how si dotare.