Client Account Manager

PERSPECTIVE Group

19-03-2009 | EXPIRA LA 25-03-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Pentru clientul nostru, cunoscuta firma internationala care activeaza in sectorul telecomunicatii, cautam o persoana dinamica, motivata si orientata catre clienti si catre rezultate pentru postul

ACCOUNT MANAGER

Responsabilitati

• Urmarirea traficului zilnic/lunar
• Procesarea comenzilor in timp util
• Efectuarea raporturilor zilnice si lunare a traficului avut
• Mentinerea relatiilor bune atat cu furnizorii cat si cu clientii (nu sunt in Romania deci legatura se va tine pe PC sau telefonic)
• Urmareste atingerea obiectivelor stabilite de catre companie
• Intocmirea de rapoarte la cererea managerului direct
• Consiliaza clientilor pentru a le oferi serviciile cele mai bine adaptate cerintelor acestora
• Stabileste datele de livrare a serviciilor
• Relationarea continua cu clientii pentru a identifica eventualele probleme si a oferi suport permanent la solicitarea acestora
• Colaborarea cu celelalte departamente ale firmei pentru a oferi solutii eficiente la solicitarile clientilor


CERINTE

• Absolvent sau student care sa poata lucra full-time
• Cu experienta de minim 1 an, de preferinta intr-un job cu atributii similare (de ex: Customer Service, Customer Support, Account Manager, Telesales sau Telemarketing)
• Abilitatea de a lucra in echipa
• Rezolvarea problemelor, dorinta de a invata si a se dezvolta intr-un mediu dinamic
• Orientare catre obtinerea rezultatelor si catre clienti
• Abilitati de rezolvare a problemelor si de gasire a solutiilor
• Excelente abilitati de relationare si comunicare
• Dinamism, motivare, implicare
• Cunostinte PC: Word, Excel, atractie catre domeniul telecom si noile tehnologii de comunicare
• Limba engleza- fluent, limba Franceza – reprezinta un avantaj


BENEFICII OFERITE

Se ofera : Conditii de munca foarte bune, salariu competitiv.
Toate aplicatiile sunt strict confidentiale


DESCRIEREA FIRMEI

We are a young and dynamic team, experienced professionals able to understand and fulfill the needs of the customers.

We have a change-management approach.

We commit ourselves to assist our clients in making the most suitable choice for the organization and to respond to their long-term requirements.

We believe that is essential to be honest with our clients and give them a realistic and feasible feedback regarding their requests and expectations.

We fill the need for Ethics, Innovation, Proficiency and Enthusiasm.