Chief Financial Officer

Servicii Postale Financiare

12-07-2009 | EXPIRA LA 18-07-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Face propuneri legate de imprumuturi pe termen lung si scurt;
• Pregateste bugetul anual si provizioanele ;
• Este responsabil ca toate aspectele financiare sunt intocmite, administrate si monitorizate in mod eficient ;
• Urmareste schimbarile care apar in legislatie si se asigura ca sunt aplicate corect si la timp in Companie;
• Coordoneaza activitatile de plati;
• Organizeaza inventarierea patrimoniului ;
• Raporteaza directorului general rezultatele financiare din companie;
• Asigura conformitatea cu legisla¿ia contabil¿ rom¿n¿ ¿i cu IFRS;
• Responsabil de derularea proceselor legate de taxe si impozite;
• Partipa la intocmirea bugetelor companiei si a estimarilor legate de cash flow, identificarea variatilor aparute de la ultimele estimari, propunerea de solutii pentru imbunatatirea acuratetii bugetarii.
• Ofera asistenta in coordonarea auditului anual si mentinerea legaturii cu auditorii externi;
• Realizeaza rapoarte legate de profitabilitatea anuala si procesele de reconciliere in ceea ce priveste bugetul companiei si declaratiile fiscale;
• Pregateste rapoarte saptamanale consolidate in ceea ce priveste profitabilitatea companiei, bugetul si previziunile legate de cash flow;
• Elaboreaz¿ la cerere planuri ¿i bugete pentru proiecte majore;
• Tine evidenta contabila a documentelor conform normelor in vigoare;
• Mentinerea rela¿iilor externe cu: furnizori, banci, investitori, auditori si alte organe de control;
• Dezvolta politici financiare ¿i proceduri pentru a asigura acurate¿ea rapoartelor;
• Respectare procedurilor interne;


CERINTE

• Minim 5 ani experienta in contabilitate si/sau audit de preferat intr-o companie multinationala;
• Minum 3 ani experienta CFO intr-o companie multinationala;
• Atestat expert contabil;
• Cunostinte solide de legislatie in domeniul financiar contabil, IFRS;
• Certificare consultant fiscal;
• Abilitati analitice si matematice;
• Cunostinte bune operare PC (Microsoft Office);
• Limba engleza – nivel avansat (scris/ citit);
• Asumarea responsabilitatii;
• Capacitate de analiza si decizie;


BENEFICII OFERITE

• Salariu motivant;
• Tichete de masa;
• Asigurare medicala medicina muncii – Centru Medical Unirea;
• Instruire periodica;
• Contract pe perioada determinata - 3 luni;

Candidatii selectati vor fi supusi unui test complex de cunostinte din domeniul finaciar-contabil, fiscal, IFRS, bugetizare si controlling.


DESCRIEREA FIRMEI

Activitati de consultanta pentru afaceri si management.