CATEGORY MANAGER - lanturi de benzinarii (companie multinationala) - experienta in business-uri tip retail

ABC Human Capital

12-04-2013 | EXPIRA LA 12-05-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Negociaza si incheie contracte cu diversi furnizori
• Plaseaza comenzile
• Urmareste platile catre acestia
• Solicita informatii despre produse si materiale de prezentare ale acestora
• Urmareste tendintele pietei si comportamentul consumatorilor pentru a adapta portofoliul produselor
• Recomanda tipurile si familiile de produse care urmeaza a fi comercializate
• Recomanda furnizorii cu care compania trebuie sa lucreze
• Recomanda programe si proiecte de promovare pentru produsele sale
• Recomanda preturile de vanzare optime/maxime/minime
• Recomanda politica comerciala (termene de plata, discounturi)
• Recomanda targeturile de vanzari pentru fiecare produs administrat
• Recomanda oferte speciale, vanzari promotionale, lichidari de stoc
• Pregateste diverse rapoarte periodice
• Controleaza si mentine stocurile (pentru produsele de care este responsabil)
• Ofera informatiile tehnice solicitate
• Faciliteaza obtinerea de cursuri de instruire tehnica
• Faciliteaza obtinerea de materiale promotionale si de prezentare
• Intocmeste oferte in functie de comenzile primite
• Initiaza organizarea livrarii marfii catre clienti
• Emite documentele de vanzare
• plaseaza comenzile pentru livrarile care urmeaza a fi efectuate catre clienti
• anunta livrarile care urmeaza sa soseasca de la furnizori.


CERINTE

• Experienta de minimum 2 ani intr-o pozitie de Product / Category management in business-uri tip retail
• Abilitati bune de comunicare
• Persoana ordonata si bine organizata
• Gandire structurata/analitica.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!