CATEGORY MANAGER HORECA

ABC Human Capital

17-05-2013 | EXPIRA LA 16-06-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- OBIECTIVE:
 Cresterea businessului companiei prin dezvoltarea categoriilor de produse pe segmentul HoReCa.

- ACTIUNI

 Cunoaste foarte bine categoriile de produse ofertate
 Este proactiv si identifica oportunitati de business
 Propune grupe de produse sau produse de introdus in portofoliu pe baza datelor din piata si analizelor pe categoriile si clientii actuali
 Pregateste prezentari si trade story pentru produsele noi si efectueaza training de produs
 Efectueaza analize de categorie si propune masuri de imbunatatire
 Dezvolta oferta companiei in imagini ( catalog/presenter)
 Propune planul de promotii anual/trimestrial/lunar
 Analizeaza efectele promotiilor propuse asupra businessului
 Dezvolta analize post-promo si cuantifica impactul asupra clientilor
 Este element de legatura dintre departamentele MK-SALES-TRAINING
 Acorda suport direct echipei de vanzari in vederea identificarii si ofertarii clientilor horeca de solutii complete
 Dezvolta strategii pentru grupele de produse
 Se implica in dezvoltarea proiectelor de cooperare cu clientii KA pentru segmentul de Gastro
 Analizeaza informatiile primite de la clientii activi si recomanda solutii fortei de vanzari sau clientilor potentiali
 Monitorizeaza competitorii si propune solutii de contracarare a actiunilor acestora.


CERINTE

Experienta semnificativa in Horeca
 Engleza – nivel avansat
 Experienta in marketing/Trade marketing.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!