CATEGORY MANAGER FMCG

ABC Human Capital

28-07-2014 | EXPIRA LA 27-08-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Analizeaza vanzarile anterioare si propune catre superiorul ierarhic bugetele anuale de vanzari pe categorie si impartirea acestui buget pe luni la nivel de sortiment
• Analizeaza lunar vanzarile comparativ cu bugetele stabilite si propune superiorului metode de corectare si maximizare a vanzarilor pentru a atinge obiectivele de vanzare
• Implementeaza metodele de corectare si maximizare a vanzarilor aprobate de superiorul ierarhic si evalueaza rezultatele obtinute in urma implementarii acestor metode
o Propune catre superiorul ierarhic preturi de oferta si grille noi de discount pentru produsele noi din categorie tinand cont de:Pretul ex-works,Costuri de vamuire, transport, Marja pe care trebuie sa o obtina/produs, Preturile competitiei si pozitionarea corecta a produsului, Politica comerciala a companiei, Interesele companiei de maximizare sau de minimizare a vanzarilor in concordanta cu stocurile si ritmul de aprovizionare
o Urmareste si optimizeaza permanent politica de preturi prin: Negocierea preturilor cu furnizorii, Cursul valutar, Gasirea impreuna cu deartamentul logistic de solutii de scadere a costurilor de transport, Optimizarea valorii marjei, Activitati de promovare
• Urmareste evolutia marjei la nivel de categorie in vederea atingerii nivelului propus la inceputul anului, identifica cauzele scaderii marjei si propune solutii de redresare a acesteia sau identifica solutii de crestrere a marjei si le propune superiorului ierarhic;
• Urmareste implementarea solutiilor de optimizare si crestere a marjei aprobate de superiorul ierarhic si evalueaza rezultatele;
• Realizeaza estimarile de vanzare pe baza vanzarilor anterioare si a activitatilor de marketing planificate;
• Propune superiorului ierarhic strategia de promovare si planul de marketing anual pentru fiecare brand gestionat;
• Propune superiorului ierarhic bugetul de marketing aferent planului de marketing in vederea negocierii acestuia cu furnizorul;
• Elaboreaza proiecte privind derularea fiecarei actiuni de marketing si le propune superiorului ierarhic;
• Implementeaza si evalueaza actiunile de marketing din planul anual de marketing si aprobate de superiorul ierarhic;
• Comunica cu agentiile de publicitate si cu prestatori de servicii publicitare;
• Monitorizeaza concurenta (identifica noi competitori, noi produse in piata, actiuni ale concurentei, preturi);
• Cunoaste in amanunt portofoliul de produse si gestioneaza portofoliul de produse conform sezonalitatii produselor (inchideri, deschideri de produse);
• Pozitioneaza produsele strategic fata de concurenta;
• Stabileste calitatile/beneficiile produselor din portofoliu intocmind fisele de produs;
• Pregateste fisele de produs si alte materiale pe care agentii de vanzari le pot utiliza in promovarea produselor; face prezentari privind calitatile produselor si valorile brandului catre echipa de vanzari a companiei
• Stabileste lunar produsele asupra carora se vor concentra vanzarile;
• Raspunde de modul in care este comunicat brandul catre consumator:
• Identifica produse noi cu potential de vanzare sau furnizori potentiali (pentru categorie) si propune introducerea de produse in portofoliu catre superiorul ierarhic;
• Organizeaza periodic sesiuni de informare a fortei de vanzari (ex. Prezentari in cadrul sedintelor de vanzari)
• Analizeaza si raporteaza periodic: stocurile si dinamica lor per categorie/ subcategorie/ sortimente,
• Ca urmarea a analizei stocurilor semnalizeaza catre departamentel logistica/ vanzari, trading/ supply chain posibile goluri de stoc sau suprastocuri.


CERINTE

• studii superioare finalizate cu diploma de licenta (de preferat studii de marketing)
• cursurile de pregatire: vanzari, marketing, management reprezinta un avantaj
• minim 4 ani experienta in marketing sau pre-sales
• minim 2 ani pe un post similar intr-o companie de FMCG
• cunostinte solide de marketing (mix de marketing, strategii de promovare, canale de promovare etc.)
• experienta in management de proiect prezinta un real avantaj;
• Bune abilitati de operare PC (pachetul MS Office);
• cunostinte solide despre piata de FMCG;
• Cunostinte generale despre mediul de afaceri romanesc;
• Cunoaşterea legislaţiei în domeniu;
• Cunostinte de relatii publice si despre piata media
• Limba engleza – nivel avansat
• reale abilitati de comunicare si relationare, diplomatie
• foarte bune abilitati de analiza, planificare si executie
• abilitati dovedite de negociere
• adaptabilitate, lucru in echipa
• abilitati analitice, numerice si lingvistice ridicate
• seriozitate si atitudine pozitiva
• atitudine orientat spre rezultate, perseverenta
• dinamism si creativitate.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 190 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti >> http://goo.gl/CIDu0
Ce oportunitati de cariera oferim >> http://goo.gl/scNUH
Contact >> http://goo.gl/ZyX6d