CASH-FLOW MANAGER

Dacris Impex SRL

27-09-2009 | EXPIRA LA 03-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiare prin care se asigura evidentierea corecta a situatiei financiare potrivit conditiilor legale.
Fundamentarea politicii financiare a societatii pe baza obiectivelor declarate.
Gestionarea resurselor financiare necesare atingerii obiectivelor firmei.

RESPONSABILITATI:
·Planifica si coordoneaza activitatile financiare astfel incat resursele sale sa fie eficient utilizate, iar termenele, procedurile si standardele prestabilite sa fie respectate.
·Analizeaza permanent impactul modificarilor legislative si normative, astfel incat sa fie diminuate efectele negative si maximizate cele pozitive.
·Organizeaza si coordoneaza activitatile financiare in vederea prezentarii fidele a situatiei financiare, a performantei financiare si a fluxurilor de numerar ale companiei.
· Utilizeaza la maximum resursele financiare disponibile pentru a face fata schimbarilor cu care se confrunta compania.
·Asigura implementarea procedurilor si standardelor privind rapoartele financiare, pentru ca toate tranzactiile financiare ale companiei sa fie precis si la timp inregistrate.
· Asigura disponibilitatile necesare si mentinerea in permanenta a capacitatii de plata a societatii;
· Analizeaza si recomanda imbunatatiri ale sistemelor financiare, politicilor si procedurilor firmei, care sa contribuie la cresterea profitabilitatii.
·Analizeaza rationalitatea cheltuielilor in corelare cu bugetul de venituri si cheltuieli si poate solicita explicatii privind anumite plati.
·Asigura elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori financiari.
·Asigura respectarea riguroasa a prevederilor legale privind activitatile din domeniul propriu de activitate si ia toate masurile legale pentru respectarea lor.
·Colaboreaza la elaborarea bugetul de venituri si cheltuieli impreuna cu cu celelalte departamente ale firmei si urmareste armonizarea cash-flowului cu BVC annual previzionat si realizat
·Analizeaza situatia financiar-contabila pentru prezentarea fidela a pozitiei financiare si a performantelor firmei.
·Elaboreaza analize financiare si corecturi bugetare;
·Elaboreaza diverse rapoarte cu indicatori financiari conform fisei de proces financiar sau la cererea managementului general;


CERINTE

-absolvent de studii superioare economice,specialitate finante-banci
- absolvent de studii post-universitare in domeniu de tip CECCAR,ACCA
-experienta de minim 5 ani in domeniul financiarin pozitii manageriale
-cunostinte de operare soft-uri contabile – constituie avantaj cunoasterea sisteme ERP, Wizrom priority;
-cunostinte legislatie financiar fiscala
-cunostinte foarte bune de limba engleza;
Profilul candidatului:
·abilitate pentru interpretari economice ale unor fenomene si procese;
·stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari;
·gandire clara, rationament logic, capacitate de analiza si capacitate de sinteza;
·abilitate in utilizarea unor parghii economice (preturi, taxe, dobanzi);
·abilitati de comunicare;
·capacitate de decizie si asumarea responsabilitatii;
·atitudine pozitiva,cu simt al detaliului dar si viziune de ansamblu
·atentie concentrata si distributiva;
·rezistenta la stres;


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de firme DACRIS a fost infiintat in 1993 pentru a satisface nevoile clientilor in domeniul papetariei, biroticii si a productiei tipografice. Printr-o politica de expansiune adaptata structurii si cerintelor pietei, in numai 3 ani, grupul a deschis la Bucuresti un important punct de lucru si s-a dezvoltat apoi la nivel national. Reusind sa raspunda solicitarilor clientilor cu promptitudine, Dacris a castigat un loc important in piata.