Job expirat
Preluarea apelurilor telefonice ale clientilor si solutionarea problemelor semnalate de acestia privind cardurile, tranzactiile cu carduri si echipamentele aferente.
- Student sau absolvent de studii superioare (de preferinta tehnice)
- Cunostinte solide de operare PC
- Cunostinte de limba engleza
- Bune abilitati de comunicare
- Capacitate de invatare rapida
- Spirit de echipa, fire dinamica, pro-activa
Candidatii care corespund acestor cerinte pot trimite CV/Scrisoare de intentie si la adresa de mail: jobs.romania@gmail.com pana la data de 16.06.2006.
Oportunitatea inceperii unei cariere solide intr-un domeniu competitiv, alaturi de o echipa tanara de profesionisti.
Companie cu capital strain, ce activeaza pe piata financiar-bancara din Romania in domeniul procesarii tranzactiilor cu carduri si al serviciilor legate de sectorul de retail banking.
Printre clientii sai se numara National Bank of Greece, Raiffeisen Bank, CEC, Estima Finance, ABN Amro Bank, OTP Bank