CAMPAIGN OFFICER

VOLKSBANK ROMANIA

19-08-2014 | EXPIRA LA 18-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

coordoneaza procesele de actualizare date si, impreuna cu directiile responsabile, participa astfel la imbunatatirea calitatii datelor clientilor

pregateste materiale de instruire a retelei pentru standarde de calitate a datelor si cerinte in colectarea de date;

verifica prin sondaj acuratetea si completitudinea datelor;

ia masuri corective in cazurile in care identifica inregistrari de date eronate/ neactualizate si/sau date incomplete;

propune metode de a controla calitatea datelor (ex: restrictii de sistem, validari, procese);

face recomandari cu scopul de a reduce redundanta datelor clientilor;


CERINTE

lucreaza in proiecte cross-functionale pentru a colecta date de contact necesare proceselor de vânzare (ex: adrese de email, numere de telefon) sau pentru campanii de marketing;

Identifica grupuri tinta pentru lansarea produselor si serviciilor precum si a campaniilor prin masurarea nivelului de penetrare a produselor si serviciilor in cadrul clientilor retail;

Contribuie la elaborarea schemelor de loializare si retentie a clientilor retail prin identificarea nivelului de viata al produselor si serviciilor;

Monitorizeaza si raporteaza rezultatele comerciale ale campaniilor si produselor/serviciilor;

Analizeaza rata de cross-selling a produselor/ serviciilor catre clientii retail ai Bancii;

Identificarea si lansarea periodica de promotii pentru diferite categorii de produse si servicii, astfel incat prin dinamica unor campanii promotionale interesul clientilor sa fie mentinut la un nivel ridicat.


DESCRIEREA FIRMEI

Volksbank Romania, detinuta de Volksbank International (subsidiara a Osterreichische Volksbanken – Aktiengessellschaft -OVAG)), a devenit operationala pe data de 8 mai 2000. In buna traditie a bancii austriece pe care o reprezinta, Volksbank Romania si-a indreptat inca de la inceput atentia spre nevoile si interesele persoanelor fizice si intreprinderilor mici si mijlocii oferind produse si servicii de calitate.

“Increderea ne uneste” – sloganul grupului – reflecta parteneriatul pe care se bazeaza banca noastra in relatia cu clientii