CallCenter, Technical Support (cod: cc&tesu)

QuietRoot Solutions

24-11-2008 | EXPIRA LA 30-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-


CERINTE

In functie de nivelul de pregatire suntem dispusi sa colaboram cu seniori in domeniile de activitate listate mai sus, sau sa deschidem sesiuni de training si pregatire pentru studenti sau proaspat absolventi de facultate - pentru a construi bazele intr-o cariera de succes in cadrul QuietRoot Solutions. Certificatele Microsoft, Cisco, Unix sau RedHat va scot in evidenta pachetul de cunostinte si pot contribui la o incadrare mai clara in interiorul QRS.

Pentru nivelul junior, in cazul in care se sesizeaza performante pe un anumit plan, oferim cursuri de certificare in domeniul respectiv, astfel incat informatiile acumulate pe perioada dezvoltarii in interiorul QuietRoot Solutions, sa fie recunoscute si pe plan international. Pentru nivelul senior sau master, in functie de preferinte putem oferi o baza pentru o cariera formata din deplasari multiple, sau dezvoltare la birou - in functie de preferinte si atributii, oferind in acelasi timp un mediu dinamic, plin de oportunitati si succese.


BENEFICII OFERITE

In cazul in care considerati ca va incadrati in tiparul prezentat mai sus, intr-un mediu activ, dinamic in care rolul dvs poate fi important in interiorul QuietRoot Solutions, va asteptam un mail la adresa Office @QuietRoot, in care va rugam sa mentionati categoria de care sunteti interesat(a) si sa atasati un portofoliu in format txt / doc / pdf cu experienta si pregatirea dvs, in domeniul respectiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Echipa noastra fondata in anul 2004 ofera intreprinderilor mici si mijlocii servicii IT de administrare, integrare, implementare sau dezvoltare pentru paltformele des utilizate.

Solutiile de gazduire, colocare, integrare sau dezvoltare privesc atat sistemele de operare Microsoft cat si platformele tehnologice Unix, Linux sau Mac OS X

Departamentul service calculatoare va va ofera pachete complete cu suport pana la 24 de ore din 24 in care includem servicii helpdesk, call-center, diagnosticare de sisteme sau interventii cu deplasare in locatia Dvs.

Personalul nostru, certificat Cisco pentru sectorul tehnice de administrare, va ofera servicii de proiectare si implementare pentru retele de calculatoare bazate atat pe o tehnologie wireless cat si pentru o solutie LAN.