CALL CENTRE REPRESENTATIVE - Limba germana

EUROANSWER Ltd

22-01-2008 | EXPIRA LA 21-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- inregistreaza solicitarile de informatii sau reclamatiile primite fie telefonic, fie prin e-mail sau venite prin intermediul aplicatiilor specifice
- rezolva intr-un timp cat mai scurt aceste solicitari in functie de prioritate, conform politicii companiei
- solicita ajutorul team leaderului si al celorlalte departamente pentru anumite probleme


CERINTE

- limba germana - nivel avansat
- limba engleza - nivel avansat - reprezinta un avantaj
- student / absolvent
- abilitati de utilizare a pachetului MS Office
- bune abilitati de comunicare
- persoana organizata, analitica, atenta la detalii


BENEFICII OFERITE

- oferta salariala atractiva
- bonuri de masa
- se ofera posibilitatea avansarii in companie
- training si suport acordat pentru dezvoltarea personala
- contract de 4 / 6 / 8 ore / zi, in functie de nevoile angajatului
- lucru in schimburi


DESCRIEREA FIRMEI

EUROANSWER este marca inregistrata a firmei Call International Outsourcing S.R.L., avind call centere in Bucuresti, Romania si Skopje, Macedonia.