CALL CENTER - TELESALES

OPS

19-09-2009 | EXPIRA LA 25-09-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contactarea telefonica a clientilor in scopul preluarii comenzilor si pentru a sustine atingerea obiectivelor de vanzari;
Convingerea persoanelor din listele alocate sa devina clienti;
Promoveaza si vinde produsele, comercializate de Companie, prin telefon;
Furnizeaza informatii suplimentare legate de produse si servicii;
Ofera suport clientilor prin telefon;
Creeaza si mentine o baza de date cu potentialii clienti cu care intra in contact;
Respecta procedurile companiei;
Mentinerea relatiilor de incredere si colaborare eficienta cu clientii.


CERINTE

Studii medii;
Experienta Operator Tele-Sales;
Experienta in Relatii Clienti;
Cunostinte de operare PC;
Abilitati foarte bune comunicare si negociere;
Persoana dinamica, rezistenta la stres, orientata spre atingerea obiectivelor;
Capacitate de a invata rapid, claritate in exprimare, initiativa, capacitatea de a lucra in echipa, putere de convingere, atentie la detalii;

Candidatii interesati sunt rugati sa trimita Curriculum vitae insotit de scrisoarea de intentie.
Numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu.
Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.
Compania isi rezerva dreptul de a testa competentele declarate de catre candidati.


DESCRIEREA FIRMEI

OPS, companie romano-elvetiana, este prima companie de Marketing Direct din Romania, ce ofera urmatoarele servicii: solutii integrate de marketing direct, fulfillment, call center, constituire si management baze de date, aplicatii software si hardware etc.