Call Center Operator - Retelistica

Freemarkonsult International

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- receptioneaza si inregistreaza incidentele semnalate despre functionarea serviciilor de internet, date si telefonie
- ofera telefonic asistenta tehnica necesara remedierii defectiunilor
- deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand acesta depaseste nivelul de responsabilitate
- urmareste situatiile delegate si informeaza clientul asupra stadiului de rezolvare


CERINTE

- cunostinte medii de networking, sisteme de operare (Windows, Linux), medii de comunicatii - cablu, fibra optica, radio
- cunostinte minime de telefonie, de administrare servere de mail, web, DNS, DHCP
- experienta in utilizarea instrumentelor de monitorizare retea
- cunoasterea limbii engleze -avantaj
- abilitati foarte bune de comunicare
- orientare catre client
- rezistenta la stres


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem companie de consultanta in domeniul resurselor umane, prezenta pe piata romaneasca de profil, din anul 1994.
Nr. operator date cu caracter personal: 6065