Call Center Operator-POS

PRINTEC GROUP ROMANIA SRL

08-01-2009 | EXPIRA LA 14-01-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.Realizeaza interfata intre client si echipa de interventie pana la solutionarea problemei semnalate:
- preia apelurile telefonice;
- ofera consultanta tehnica in vederea solutionarii problemelor hardware semnalate de catre client;
- actualizare baza de date ;
- transmite spre rezolvare agentilor de intretinere problemele care necesita interventie la client;


CERINTE

- studii medii ;superioare tehnice,economice
- disponibilitate pentru lucru in schimburi (inclusiv Sambata si Duminica intre 8:00-22:00);
- cunostinte Microsoft Excel and Word
- abilitati comunicare si inter-relationare
- rezistenta la stres


BENEFICII OFERITE

Asigurare medicala, bonuri de masa, bonus anual in functie de performanta


DESCRIEREA FIRMEI

Printec Romania face parte din grupul de firme Printec (www.printecgroup.com), care este prezent in 12 tari europene. Compania noastra furnizeaza solutii profesioniste legate de echipamente de tip Self-Service Terminals, tehnologii de card magnetic si smart, plati electronice, securizare de date, hardware si software specializat sau de uz general. Principalii clienti ai companiei sunt bancile comerciale, institutiile financiare nebancare dar si alte institutii din Romania; principalii parteneri reprezentati de catre Printec sunt NCR, VeriFone, Thales, Gemalto, Nortel Networks. Sediul principal este in Bucuresti, iar firma mai are 25 centre de service in Romania si unul in Chisinau.