Call Center Operator / Operator in Call Center

QCNS

15-11-2005 | EXPIRA LA 15-12-2005

Job expirat

RESPONSABILITATI

-


CERINTE

-Studii superioare finalizate
- Foarte buna cunoastere a limbii franceze si o buna cunoastere a cel putin uneia din urmatoarele limbi: engleza, germana (aceasta din urma constituie un avantaj), italiana, spaniola.
- Persoana avand abilitati de comunicare dezvoltate, dinamica si stiind sa zimbeasca.
- Persoana de incredere, autonoma si capabila sa lucreze singura
- Rezistenta la stress.
- Cunostinte operare Microsoft Office (word, excell, etc...)
- Disponibilitate de a lucra noaptea si in week-end.
- Experienta anterioara in cadrul unui call-center constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial excelent
- Un cadru de lucru agreabil.
- Formare profesionala in ceea ce priveste utilizarea softurilor interne specifice.
- Training specific vanzarilor prestatiilor propuse.
- Training specific destinat rezervarilor prin sistemul GDS.
- Posibilitatea de a integra o echipa profesionista, tanara si motivata.