CALL CENTER OPERATOR- COMPANIE STRAINA

ABC Human Capital

03-01-2008 | EXPIRA LA 02-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Clientul nostru este o companie nou-infiintata in Romania ce ofera servicii de call-center unei game largi de clienti din intreaga lume.
- Fondata in 1996, compania-mama
este cel mai mare furnizor de servicii de contact center din Israel, avand in acest moment aproximativ 3000 de angajati.
Clientul nostru are in acest moment un proiect nou pentru servicii de televiziune digitala.


CERINTE

- Postul se adreseaza in special studentilor dornici sa se afirme intr-o companie aflata in curs de dezvoltare.
- Excelente abilitati de comunicare
- Putere MARE de convingere in discurs si atitudine
- Deschidere si orientare spre clienti
- Ambitie, hotarare, imaginatie, spontaneitate, intuitie, adaptabilitate
- Cunostinte generale de utilizare a calculatorului: Excel - nivel mediu
- Limba engleza - nivel mediu


BENEFICII OFERITE

- conditii de munca la standarde inalte,
- program de lucru flexibil, un mediu socio-profesional stimulant si posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes,
- traininguri profesioniste,
- posibilitate de acumulare de experienta in domeniul call center-ului.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.