Call Center operator & Administrator retea

Adecco Romania

27-02-2006 | EXPIRA LA 29-03-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Contact direct cu clientii in vederea oferirii informatiilor de care acestia au nevoie
Suport tehnic oferit clientilor si directionarea acestora catre departamentele pe care le solicita
Instalare, configurare, administrare LAN
Instalare HW si SW
Configurare si administrare imprimanta retea
Administrare aplicatie Call Center


CERINTE

Cunostinte de instalare, configurare LAN
Cunostinte de instalare HW si SW, de configurare si administrare imprimanta retea
Capacitate de intelegere aplicatie Call Center in vederea administrarii
Cunostinte de baza in utilizarea echipamentelor utilizate (telefon, PC, imprimanta)
Engleza - nivel avansat
Capacitate de intelegere si insusire a procedurilor de lucru
Excelenta capacitate de comunicare, de relationare cu clientii si de intelegere a nevoilor acestora
Dinamism si initiativa
Atentie distributiva, calm si amabilitate


BENEFICII OFERITE

Companie multinationala - una dintre cele mai cunoscute companii din domeniul IT
Mediu profesionist de lucru
Oportunitatea dezvoltarii unei cariere


DESCRIEREA FIRMEI

Adecco este lider mondial in domeniul resurselor umane.
Serviccile Adecco sunt oferite in cadrul a 6000 de birouri, in 67 de tari.
In Romania, Adecco este prezenta din anul 2000 si are birouri deschise in Bucuresti, Arad, Timisoara, Pitesti si Sibiu

Servicii oferite:
- recrutare si selectie
- recrutare in masa
- payrolling
- evaluare psihologica si aptitudinala