Call Center Manager

ITex

07-12-2006 | EXPIRA LA 13-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza managementul relatiei intre compania client si furnizorul serviciilor de call center.


CERINTE

- Experienta anterioara in activitati de tip call center de minim 2 ani, preferabil in pozitii manageriale (team leader, manager);
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat;
- Abilitati organizatorice.


DESCRIEREA FIRMEI

ITex este prima alegere in furnizarea serviciilor de recrutare si consultanta HR in domeniul IT&C, asigurand servicii de calitate atat pentru candidati cat si pentru companii.
Candidatii nostri au atitudinea potrivita, abilitatile tehnice necesare performantei si acelasi set de valori cu cel al companiei pentru care ii propunem.
Clientii nostri au un mediu organizational sanatos si credinta ferma ca oamenii reprezinta cea mai valoroasa resursa a afacerii lor.
Scopul nostru este acela de a ajuta companiile in indeplinirea obiectivelor strategice pe care si le-au propus pe termen lung, asigurandu-le accesul la cei mai potriviti candidati. Putem descoperi acele elemente care determina compatibilitatea intre angajat si angajator prin identificarea talentului si valorii.