Call Center limba italiana

Multinationala call center

04-12-2008 | EXPIRA LA 10-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preluarea telefoanelor inbound/outbound in ture part time si full time(08.00-24.00) inclusiv week end-urile.
-Interviuri prin telefon (cercetari de piata cantitative)
-Transferul telefoanelor catre departamentul autorizat
-Semnalarea cazurilor deosebite in cadrul procedurilor interne existente in companie
-Customer support


CERINTE

-Cunoasterea limbii italiene nivel avansat (citit, scris, vorbit- capacitatea de a intelege limbajul uzual italian);
- Sunt in masura sa inteleaga conversatia cu un nativ sau din mijloacele de comunicare in masa (radio, tv, ziare). Au nevoie de putin timp pentru a se obisnui accentului unei anumite zone insa se pot adapta fara probleme. Sunt in masura sa inteleaga un text ce apartine unui manual, articol de specialitate sau opera literara.
- Sunt in masura sa participe la discutii pe diferite teme sa se exprime in mod coerent, sa reformuleze atunci cand este necesar, pentru a facilita ascultarea din partea interlocutorului.
- Sunt in masura sa scrie corect.
- Cunostinte legate de cultura italiana, expresii uzuale, localitati, personalitati,
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Disponibilitatea de a lucra si in ture de noapte / weekend-uri / sarbatori;
- Atentie la detaliile oferite de client / gestionarea si rezolvarea situatiilor delicate;
- Bune cunostinte in utilizarea pc-ului;
- Deschiderea catre lucruri noi;
- Cunoasterea unei alte limbi straine constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

Salariu 350-550 Eur
Bonuri de masa
Decontare transport
Asigurare medicala
Reincarcare cartela tel. mobil


DESCRIEREA FIRMEI

Multinationala din domeniul call center