Call center - franceza

HUMANGEST GROUP

16-06-2014 | EXPIRA LA 16-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Initiaza apeluri telefonice catre clientii existenti sau fosti clienti cu scopul de fidelizare a acestora;
Identifica si intelege nevoile clientilor, cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
Personalizarea modului de abordare a fiecarui client şi identifica cererile si clientului;


CERINTE

- Cunostinte de limba franceza la nivel avansat;
- Creativitate si orientarea catre rezultate;
- Capacitatea de a lucra intr-un mediu in schimbare;
- Atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.