Call Center Consultant (partener Vodafone)

OPTIMA SOLUTIONS SERVICES SRL

23-10-2014 | EXPIRA LA 25-10-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Optima Solutions Services – partener autorizat Vodafone – va invita sa aplicati la pozitia de Call Center Consultant. Rolul tau in cadrul echipei este de a gestioneaza relatii tip win/win cu clientii cu scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor.

Care vor fi atributiile tale?

• Propune solutii de comunicare potrivite conditiilor de piata si obiectivelor companiei prin abordare de vanzare consultativa, avand ca obiectiv prelungirea contractuala a conturilor alocate;
• Protejeaza/creste profitabilitatea clientilor prin angajamente pe termen lung;
• Identifica oportunitati de business prin invatarea si intelegerea nevoilor de comunicatii si de afaceri ale clientilor;
• Dezvolta si mentine relatii win/win cu clientii existenti cu scopul de a creste valoarea portofoliului;
• Cunoasterea excelenta a produselor si serviciilor companiei, propunerilor financiare, produselor, serviciilor si portofoliilor competitorilor directi. Abilitatea de a dezvolta un caz solid contra competitorilor bazat pe produsele si serviciile, pe valoarea serviciilor, politica de pret si diferentiatorii Vodafone.
• Actualizarea permanenta si respectand standardele de calitate a informatiilor din Aplicatie;
• Printr-o raportare corecta si continua ajuta in planificarea strategiei de produse, preturi si servicii;

Conditii de munca:

• Program de lucru luni - vineri ( 9.00-18.00, 1.30 h pauza inclusa in program);
• Salariu fix, bonuri de masa, bonus din vanzari, asigurare medicala;
• Activitate de birou;
• Acordare training de specialitate;
• Atmosfera placuta de lucru in cadrul unei echipe dinamince, experimentate si tinere;
• Posibilitate de avansare in concordanta cu performanta demonstrata.


CERINTE

Ce cautam noi la candidatul ideal?
• Experienta anterioara de relationare cu clientii;
• Experienta in vanzare la telefon/face to face, in special in vanzarea de servicii in domeniul Telecom;
• Bune abilitati de comunicare si negociere;
• Abilitati numerice (de preferat experienta in lucrul cu cifrele);
• Atitudine pozitiva si orientata catre client;
• Deschidere spre zona de IT&C (pasionat de tehnica, telefoane etc);
• Abilitati in urmatoarele arii: organizare, orientare catre rezultate si gasire de solutii;
• Abilitati de PC: Word, Excel, E-mail;
• Studii superioare;
• Abilitati de comunicare foarte bune;


BENEFICII OFERITE

Salariu fix + bonuri de masa + bonusuri de performanta


DESCRIEREA FIRMEI

Established in 2010, Optima Solutions Services offers complete contact center solutions with a high level of competence. Owned jointly by Next Capital and North Bridge Capital Partners our company continues it's rapid growth and development and we are seeking high quality people to join our team. At Optima, our colleagues are the most important asset; we reward effort, results and initiative. As part of our team you will have the opportunity to self-develop in a very dynamic, people and team oriented company building together the Optima Experience.