CALL CENTER AGENT-PORTUGUESE LANGUAGE

ABC Human Capital

03-03-2011 | EXPIRA LA 02-04-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Available to work 10h00-19h00
- Ability to effectively communicate
- Ability to maintain composure and meet performance measures
- Ability to adapt to ongoing revisions
- Ability to comfortably use a Windows based computer system


CERINTE

- Proficiency in Portuguese is the main criteria and medium in English
- Very good communication skills and customer-oriented attitude
- Well-organization with attention to detail
- Good computer knowledge
- Ability and desire to work in a team
- Willingness to speak to customers in a friendly and helpful manner


BENEFICII OFERITE

Trainings, multinational environment.


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizam solutii extinse pentru proiecte de Resurse Umane inca din 2005. Adaptam cu succes noile tendinte in domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.

Munca noastra include solutii bazate pe analize si experienta, programe de implementare a strategiilor de retentie si motivare personal adaptate fiecarui partener, analize complete ale profilurilor candidatilor, selectia strategiei optime pentru implementarea fiecarui proiect, evaluarea si monitorizarea eficientei solutiilor propuse.

Aceasta se traduce in programe inteligente sustinute prin baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si head-hunting.

Misiune: sa contribuim la indeplinirea obiectivelor partenerilor nostri prin abordarea celui mai important capital al oricarei companii; cel intelectual!