CALL CENTER AGENT

VALORIS CENTER SRL

25-02-2008 | EXPIRA LA 26-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati se afla:

- Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls)
- Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
- Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti.


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de Limba Engelza constitue un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;
- Disponibilitate de lucru in principal dupa ora 16.00 si in zilele de sambata;
- Self-motivated and a team player.


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv;
- Echipa tanara si dinamica;
- Provocari profesionale.


DESCRIEREA FIRMEI

Professional Contact Center Services
Valoris este o companie tanara si dinamica, specializata in servicii de contact center. Investim permanent in oameni, procese si tehnologie pentru a asigura un nivel maxim de performanta in serviciile oferite clientii nostri.