CALL CENTER AGENT

LA FANTANA

09-08-2007 | EXPIRA LA 08-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- dezvolta portofoliul de clienti al companiei prin vanzare prin telefon,
- colecteaza si administreaza date in sistemul informatic al companiei.


CERINTE

- studii medii, student ID, absolvent studii superioare
- abilitati excelente de comunicare in limba romana si engleza,
- orientare catre client,
- cunostinte MS Office (Word, Excel)
- capacitate de asimilare rapida, respectarea termenelor limita,
- prezenta agreabila si atitudine proactiva


BENEFICII OFERITE

Compania ofera un pachet salarial atractiv, raportat la realizarea target-ului si rezultatele obtinute, cu posibilitatea de dezvoltare profesionala intr-o companie in plina ascensiune, alaturi de un colectiv tanar si dinamic


DESCRIEREA FIRMEI

Compania La Fantana a fost infiintata in anul 2001, printr-o investitie initiala de 3 milioane de dolari, capital integral privat si majoritar suedez, constituindu-se ca raspuns la tendinta companiilor de a se orienta catre noul sistem, modern si eficient, de aprovizionare cu apa.

In anul 2003 au fost investite inca 3 milioane de dolari in cresterea productiei, cresterea parcului auto, deschiderea de noi filiale, implementarea sistemului ERP si comunicare, astfel ca investitia totala se va ridica la 6 milioane de dolari.

Intreaga afacere este cladita pe principiul parteneriatului, iar investitia este reciproca: clientii nostrii investesc incredere, iar noi profesionalism si experienta. Relatia este una speciala si are un singur scop - satisfactia consumatorului.