Business Sales Support

EMAG.RO

13-11-2007 | EXPIRA LA 13-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- promoveaza si vinde servicii clientilor existenti (vouchere eMAG);
- promoveaza sistemul de vanzare-acceptare vouchere eMAG catre clientii segmentului corporate;
- dezvolta portofoliu de clienti noi.


CERINTE

CUNOSTINTE:
- Studii superioare;
- Limba engleza – nivel avansat;
- Cunostinte tehnice : IT (nivel mediu);

CONSTITUIE UN AVANTAJ:
- experienta in vanzarea de servicii;
- cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare sau de comunicare;
- permis de conducere categoria B.

APTITUDINI:
- bune abilitati de comunicare;
- bun negociator;
- putere de convingere.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.