Business Demand & Automation Specialist (online)

Telekom Romania Communications S.A.

06-03-2015 | EXPIRA LA 05-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul se afla in departamentul Livrare eActivities Romania.

SCOP: Asigura functionalitatea adecvata a diverselor sisteme si procese aferente ariilor principale de eCommerce/eBusiness si eCompany, adaptand setarile existente si implementand altele noi, interne/externe, pentru a sustine eficienta activitatilor online, atingerea veniturilor si satisfactia clientilor.

Responsabilitati::
- Executa proiecte care impacteaza diversele sisteme si procese aferente ariilor principale de eCommerce/eBusiness si eCompany, pentru a asigura o functionalitate optima, la parametrii care sa sustina obiectivele agreate pentru activitatile online ;
- Responsabil de indeplinirea proiectelor BDAS, de la initiere la implementare(imbunatatirea proceselor si a automatizarii), centralizand si documentand cerintelor de business;
- Stabileste legaturile dintre nevoile functionalesi cerintele tehnice de la nivelul diviziei, precum si cele privind definirea proceselor asa cum sunt acestea gestionate la nivelul companiei;
- Identifica problemele din fluxul de lucru si propune solutii corective;
- Creeaza si coordoneaza executia testelor de acceptanta impreuna cu cei imputerniciti in acest sens (de la nivel operational si tehnic);
- Colaboreaza indeaproape cu echipele interne precum eActivities core & non-core, Operatiuni, IT, Financiar, - - Juridic si Reglementari, precum si cu parteneri externi ( Agentiile Web, furnizorii de platforme, etc) pe durata si pentru dezvoltarea specificatiilor si testelor;
- Documenteaza in mod adecvat toate operatiunile, pe durataexistentei proiectelor;
- Participa si conduce sedinte in care trebuiesc soultionate probleme pe proiecte; amortizeaza efectele negative ale acestora;
- Se aliniaza standardelor de raportare, guvernare si de prioritizare a proceselor in curs;
- Construieste o relatie solida cu clientii interni,relatia trebuie sa fie bazata pe incredere reciproca;
- Este un mediator intre terti, daca este necesar pentru implementarea proiectelor (intre Juridic si ITin vederea obtinerii cotatiilor, SOW, aprobarii de bugete, semnarii de contracte etc.);


CERINTE

- Studii superioare (Tehnice sau Marketing Administrarea Afacerii constituie avantaj).
- Experienta similara anterioara sau minimum 3 ani experienta in vanzari telecom sau marketing retail.
- Experienta in Business Project Management (imbunatatirea proceselor, arhitectura proceselor, fluxul de lucru/ implementarea uneltelor de BPM);
- Cunostinte despre ATG, Endeca Spindrift Sitebuilder, RightNow, eGain, LivePerson, Navision. HTML si PHP este un plus;
- Cunostinte elementare de baze de date;
- Experienta in analiza proceselor si a sistemelor de roll out;
- Puternice abilitati analitice si o gandire critica;
- Buna abilitati de comunicare, orientare catre rezultate;
- Abilitatea de a lucra simultan la mai multe proiecte;
- Respectarea termenelor si livrarea proiectelor de calitate;
- Experienta in a gestiona clienti dificili;
- Limba engleza nivel avansat este obligatorie.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a lucra, invata si te dezvolta intr-un mediu profesionist si international.
Acces la o varietate de programe de training si beneficii;

Iti multumim pentru aplicatia ta! Daca profilul tau se potriveste cu cel cautat, vei fi contactat in perioada imediat urmatoare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.