Business Analyst - Finance

Sc Domo Retail SA

16-12-2006 | EXPIRA LA 22-12-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Realizeaza rapoarte de analiza a vanzarilor pentru diferitele categorii si subcategorii de produse.
- Realizeaza rapoarte de analiza a stocurilor si calculeaza, interpreteaza si comunica indicatorii de performanta specifici
- Realizeaza rapoarte de analiza a profitabilitatii diferitelor de categorii de produse
- Realizeaza rapoarte de analiza asupra mix-ului de produse optim in diferitele tipuri de magazine si diferite locatii
- Realizeaza rapoarte de analiza a efectului campaniilor de marketing asupra vanzarii produselor promovate
- Realizeaza rapoarte comparative DOMO- concurenti din perspectiva mixului de produse si preturilor practicate
- Asista departamentele financiar, vanzari, achizitii si marketing in realizarea analizelor specifice (calcul si urmarire indicatori specifici)
- Asigura suport in realizarea bugetelor departamentelor si bugetului consolidat
- Identificare si propunere solutii de eficientizare KBI si colaborarii interdepartamentale in vederea atingerii obiectivelor principale ale organizatiei


CERINTE

Cerinte fata de angajat:
- Educatie: studii superioare absolvite, de preferinta cibernetica
- Experienta profesionala: minim 1 an experienta intr-o pozitie de care implica analiza
- Abilitati tehnice: cunostinte avansate operare excel si baze de date.
- Abilitati de baza: precizie, spirit analitic, capacitate de sinteza, atentie la detalii, perseverenta, abilitati de comunicare, spirit de echipa, integritate


BENEFICII OFERITE

Se ofera pachet competitiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem conform datelor statistice, unul dintre cei mai puternici retaileri de electronice, electrocasnice, IT si telecom din piata romaneasca.
In cifre Domo insemna: o retea nationala formata din 101 magazine, a caror suprafata depaseste 35000 de metri patrati; mai bine de 1000 de angajati; o cifra de afaceri de 101 milioane de euro in 2004, iar pentru anul 2005, fiind prevazuta o cifra de afaceri de peste 130 milioane de euro.
In filozofie, Domo inseamna mai mult decat atat: inseamna ambitia de a deveni autoritatea in electronice si electrocasnice; inseamna ca ne dorim a in viitor sa gasim in orice camin din Romania macar un echipament cumparat de la Domo; inseamna ca avem un set de valori pe care un le-am incalcat niciodata ¿ respectul fata de cuvantul dat, parteneriatul, perseverenta si seriozitatea. Vrem sa fim perceputi ca unul din cei mai onesti si de incredere parteneri din mediul de afaceri, iar clientii nostri sa ne vada ca cei mai apropiati de nevoile lor, si sa ne prefere pentru prospetimea magazinelor noastre, pentru gamele de produse, pentru serviciile si solutiile noastre de finantare, pentru straduinta noastra de a le face memorabila orice experienta de cumparare. Sa fim solutia la indemana, avantajoasa si placuta.
Ca sa razbati intr-o piata tot mai aglomerata si mai competitiva e nevoie de o abordare proaspata, speciala, interactiva. De aceea, ne-am redefinit identitatea si modelul de business. Ne-am reproiectat aspiratiile, am regandit sistemul de relationare cu clientii si partenerii nostri. Si, nu in ultimul rand, ne-am redefinit imaginea.
Ne pregatim in fiecare zi sa oferim clientilor nostri o experienta de cumparare moderna, memorabila, de neinlocuit si vrem ca intr-un timp relativ scurt, clientii nostri sa se simta acasa in magazinele noastre. Asa cum se simt si produsele pe care le vindem. Pentru ca Domo inseamna bucuria caminului. Domo creeaza confortul plin de energie, personalitatea, inspiratia si caldura unui camin in care iti doresti sa te intorci in fiecare zi.
E simplu: Domo. Pentru acasa.