Job expirat
Societate comerciala cu pozitie majora pe piata gazelor din Romania, clientul nostru inregistreaza peste 30 de ani de experienta in domeniul distributiei si comercializarii gazelor naturale.
Cu o structura a actionariatului mixta, romano-franceza, societatea are sanse considerabile sa accelereze procesul de dezvoltare si modernizare, astfel incat sa devina in scurt timp o societate competitiva de nivel european.
RESPONSABILITATI
- Participarea la dezvoltarea strategiei de vanzari si propunerea de solutii complexe pentru clientii companiei
- Urmareste, actualizeaza, elaboreaza previziuni privind evolutia preturilor si tarifelor pe piata furnizarii reglementate de gaze naturale
- Intocmirea planului anual de vanzari si urmarirea indeplinirii acestuia de catre personalul de vanzari
- Definirea directiilor de dezvoltare pentru vanzari catre marii consumatori
- Dezvoltarea de noi scheme si solutii in strategia de vanzari, in scopul cresterii satisfactiei clientilor
- Definirea si implementarea metodelor de determinare a noilor cerinte sau nevoi ale clientilor si asigurarea suportului necesar pentru personalul de vanzari
- Urmarirea profitabilitatii economice si propunerea de solutii de imbunatatire in activitatea desfasurata
- Urmarirea globala a provizioanelor (vanzari, achizitii) pe baza elementelor furnizate de catre serviciile mari clienti, achizitii, suport clientela si directia financiara
- Responsabila cu centralizarea, urmarirea si analiza cheltuielilor in comparatie cu bugetul, estimarile si obiectivele stabilite;
- Responsabila cu actualizarea nomenclatorului de rapoarte reprezentative privind activitatea de comercializare, precum si incadrarea in termen privind iesirile de informatii din cadrul Directiei Comercializare ca urmare a solicitarilor altor Departamente din cadrul Societatii sau Institutii de Control externe.
- Studii superioare finalizate
- Cunoasterea pietei in domeniul energiei/gazelor naturale constituie un avantaj
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
- Cunostinte operare SAP-IS-U
- Capacitate de planificare si organizare
- Capacitate de analiza si sinteza
- Abilitati de comunicare si relationare
- Orientare spre client; capacitate de organizare, simt analitic, disciplina, constiinciozitate, initiative
- Orientare spre rezultate.
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorii companiei, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
ABC Human Capital poate fi juristul personal pe probleme de legislatie a muncii, recrutorul eficient si rapid, administratorul resurselor umane, provider-ul de leasing de personal, evaluatorul psiho-profesional neutru si competent, pe scurt: PARTENERUL DE AFACERI DISCRET SI EFICIENT.