Job expirat
Societate comerciala cu pozitie majora pe piata gazelor din Romania, clientul nostru inregistreaza peste 30 de ani de experienta in domeniul distributiei si comercializarii gazelor naturale.
Cu o structura a actionariatului mixta, romano-franceza, societatea are sanse considerabile sa accelereze procesul de dezvoltare si modernizare, astfel incat sa devina in scurt timp o societate competitiva de nivel european.
RESPONSABILITATI
• Participarea la dezvoltarea strategiei de vanzari si propunerea de solutii complexe pentru clientii companiei
• Urmareste, actualizeaza, elaboreaza previziuni privind evolutia preturilor si tarifelor pe piata furnizarii reglementate de gaze naturale
• Intocmirea planului anual de vanzari si urmarirea indeplinirii acestuia de catre personalul de vanzari
• Definirea directiilor de dezvoltare pentru vanzari catre marii consumatori
• Dezvoltarea de noi scheme si solutii in strategia de vanzari, in scopul cresterii satisfactiei clientilor
• Definirea si implementarea metodelor de determinare a noilor cerinte sau nevoi ale clientilor si asigurarea suportului necesar pentru personalul de vanzari
• Urmarirea profitabilitatii economice si propunerea de solutii de imbunatatire in activitatea desfasurata
• Urmarirea globala a provizioanelor (vanzari, achizitii) pe baza elementelor furnizate de catre serviciile mari clienti, achizitii, suport clientela si directia financiara
• Responsabila cu centralizarea, urmarirea si analiza cheltuielilor in comparatie cu bugetul, estimarile si obiectivele stabilite;
• Responsabila cu actualizarea nomenclatorului de rapoarte reprezentative privind activitatea de comercializare, precum si incadrarea in termen privind iesirile de informatii din cadrul Directiei Comercializare ca urmare a solicitarilor altor Departamente din cadrul Societatii sau Institutii de Control externe.
• Studii superioare finalizate
• Cunoasterea pietei in domeniul energiei/gazelor naturale constituie un avantaj
• Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint)
• Cunostinte operare SAP-IS-U
• Capacitate de planificare si organizare
• Capacitate de analiza si sinteza
• Abilitati de comunicare si relationare
ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.
Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.