Business Analyst

JOBSgarden

04-12-2008 | EXPIRA LA 10-12-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Raspunde de:
o Elaborarea si realizarea mentenatei documentelor specifice fazelor unui proiect: analiza, design, etc.
o Elaborearea cerintelor de business si participarea si cu rol de leader in workshop-urile de captare a cerintelor de business

2. Are in responsabilitate:
o Asigura comunicarea dintre business si echipa IT;
o Traduce nevoile de business in limbaj specific IT;
o Participa la evaluarile solutiilor si participa cu propuneri de implementare de solutii IT conform strategiei si arhitecturii IT;
o Elaboreaza caietele de sarcini pentru licitatii si la crearea busness case-urilor;
o Are rol de coordonare in proiectele interne si monitorizeaza implementarea Change Request-urilor.

3. Intocmeste documentele conform fazelor planului de proiect:
o Cerinte de business;
o Specificatii tehnice;
o Plan de implementare proiect;
o Caiete de sarcini pentru licitatii;
o Business Cases.

4. Participa activ la workshop-urile de captare a cerintelor de business si traduce cerintele beneficiarilor in limbaj IT conform strategiei si arhitecturii IT. Propune solutii de implementare a noilor cerinte de business.

5. Intocmeste rapoarte cu privire la:
o Activitatea de analiza;
o Status-ul proiectelor sau a Change Request-urilor.

6. Propune solutii de implementare, utilizand cunostinte privind SAP si tehnologii web.


CERINTE

Cerinte obligatorii:
- studii superioare;
- minim 2 ani experienta in domeniul asigurarilor
- Cunostinte foarte bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);
- Limba engleza la nivel AVANSAT.
- Orientarea spre client;
- Orientare spre echipa;
- Adaptarea la schimbare;
- Respectarea termenelor stabilite;
- Orientare spre rezultat;
- Orientare spre perfectionare continua;
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Etica.

Prezinta avantaj:
- experienta in domeniul asigurarilor
- cunostiinte de AS400


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv negociabil in functie de experienta, nivelul de pregatire si aptitudinile individuale;
- Un mediu de lucru profesionist si dinamic;
- Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala.


DESCRIEREA FIRMEI

JOBSgarden este parte dintr-un grup international care ofera servicii complete de recrutare si selectie, avand sedii in Budapesta, Belgrad, Munchen, Kiev, Viena si Bucuresti. Compania a fost fondata in anul 2001 avand ca obiect principal de activitate recrutarea si selectia specialistilor IT si Telecomunicatii, sub denumirea ITjobs. In 2005, pentru a tine pasul cu cerintele pietei, compania a dezvoltat o noua divizie, JOBSgarden, care are ca obiect de activitate recrutarea specialistilor din domeniile comercial, financiar, resurse umane, inginerie.
In acest moment JOBSgarden Romania, avand in spate o vasta experienta internationala, recruteaza profesionisti din mai multe domenii de activitate, pe toate nivelurile de experienta, de la pozitii de intrare pana la cele de top.
www.jobsgarden.ro