Brand PR Executive

GlaxoSmithKline

20-05-2010 | EXPIRA LA 26-05-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

Participa la dezvoltarea si implementarea politicii de relatii publice a GlaxoSmithKline/Europharm in conformitate cu procedurile corporative si participa la implementarea si administrarea activitatilor zilnice de comunicare externa ale companiei, fie corporate, fie pe arii terapeutice

Coordoneaza activitatile de relatii publice pentru implementarea campaniilor de comunicare pentru diferite produse si arii terapeutice si cele la nivel corporate

Intretine relatiile cu reprezentantii media, pregateste si trimite reprezentantilor media materiale informative, comunicate de presa, fotografii, scripturi sau inregistrari, poate reprezenta compania in relatia cu media.

Filtreaza si coordoneaza cererile de informatii din partea presei

Coordoneaza producerea materialelor de relatii publice (in romana si engleza) precum comunicate de presa, anunturi catre presa, profil de companie, mape de presa, brosura, discursuri etc

Pastreaza si actualizeaza baza de date cu contacte din presa

Asista la pregatirea prezentarilor de companie si a altor materiale legate de activitatea companiei

Pregateste si prezinta analize si rapoarte de acoperire media

Redacteaza si actualizeaza continutul website-ului companiei

Coordoneaza activitatea agentiilor de PR, publicitate, materiale promotionale atunci cand este cazul

Asigura sprijin general Departamentului de Relatii Publice oricand este necesar


CERINTE

Studii universitare

Experienta in PR/Comunicare constituie un avantaj

Cunostinte bune de operare PC - MS Office

Engleza ¿¿¿ avansat (scris si vorbit)

Influenta: Obtine angajamentul celorlalti aratandu-le avantajele, beneficiile si punctele forte ale propriilor solutii si idei.

Construirea de relatii: Doreste sa vada problemele din punctul de vedere al celuilalt. Nu evalueaza si nu judeca vederile celorlalti, chiar si atunci cand aceste viziuni sunt opuse viziunii sale

Comunicare: Transmite toate mesajele in mod clar, cu impact, pasiune si adaptat audientei.

Atitudine proactiva
Pozitia este cu raportare catre PR & Communication Manager


DESCRIEREA FIRMEI

GlaxoSmithKline ? o companie de renume in intreaga lume, liderul pietei romanesti de medicamente
Misiunea noastra in lume este imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, oferindu-le posibilitatea sa realizeze mai multe, sa se simta mai bine si sa traiasca mai mult.

In Romania detinem un portofoliu de produse complex si inovator, care cuprinde peste 140 de marci de medicamente. Principala achizi?ie a companiei a fost grupul Europharm, investitia ?n ?ara noastr? din 1998 p?n? ?n prezent impun?nd GlaxoSmithKline ca investitorul cel mai important din acest domeniu.
Daca doresti sa faci parte dintr-o echipa dinamica si de succes, participand prin munca ta la imbunatatirea calitatii vietii oamenilor, atunci alatura-te echipei noastre.
Mai multe informatii despre companie puteti afla de pe site-ul www.gsk.ro.