BRAND MANAGER in Departamentul Achizitii

Dacris Impex SRL

07-02-2009 | EXPIRA LA 13-02-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Asigura functia de cercetare de piata, gestioneaza relatia cu furnizorii de marfa din portofoliu: corespondenta de afaceri, comandare marfa, urmarire comenzi de marfa, negociere preturi, liste de pret de achizitie, oferte;
-Propune planuri de afaceri cu fiecare furnizor extern, pentru dezvoltarea colaborarii cu acestia si a vanzarilor, negociaza impreuna cu Directorul Achizitii cu acestia promotii si bugete de promovare;
- Elaboreaza comenzile de aprovizionare cu marfa si monitorizeaza activitatea de aprovizionare de la furnizorii cu care colaboreaza direct; negociaza preturile de achizitie atunci cand este cazul;
- Calculeaza pretul de vanzare pentru produsele care fac parte din portofoliul de marci avut in gestiune;
- Informeaza departamentele de vanzari ale DACRIS IMPEX, asupra oricaror modificari intervenite in structura de pret, gama de produse si servicii, termene de livrare, existenta sau nu a produselor comandate in stocul furnizorului extern;
- Verifica periodic produsele prezentate pe site-ul firmei si semnaleaza toate neconcordantele aparute;
- Face analiza de oferta in vederea transportului marfii de import de la furnizorul extern si decide asupra transportatorului;
- Analizeaza si raporteaza asupra produselor din portofoliu si produselor vandute;
- Initiaza actiunile de promovare ale produselor brand-urilor gestionate (oferte speciale de la furnizori, oferte speciale ale firmei, etc) si urmareste desfasurarea lor;
-Urmareste si ia masuri pentru reducerea cheltuielilor cu achizitiile prin cautarea surselor de aprovizionare mai apropiate si cu mijloace cat mai ieftine;
- Avizeaza plata facturilor la termenele stabilite pentru marfurile primite si receptionate;
- Pune la dispozitia departamentului marketing toate informatiile si materialele necesare realizarii activitatilor de marketing;


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Experienta minim 3 ani intr-o pozitie similara;
- Cunoastere limba engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit);
- Cunostinte avansate operare PC;
- Foarte bune abilitati de negociere, relationare si comunicare;
- Capacitate rapida de invatare;
- Foarte bune capacitati de organizare;
- Persoana responsabila, dinamica si capabila sa lucreze sub presiune.


BENEFICII OFERITE

- Echipa tanara si competitiva;
- Posiblitati de dezvoltare profesionala.


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul de firme DACRIS a fost infiintat in 1993 pentru a satisface nevoile clientilor in domeniul papetariei, biroticii si a productiei tipografice. Printr-o politica de expansiune adaptata structurii si cerintelor pietei, in numai 3 ani, grupul a deschis la Bucuresti un important punct de lucru si s-a dezvoltat apoi la nivel national. Reusind sa raspunda solicitarilor clientilor cu promptitudine, Dacris a castigat un loc important in piata.