BRAND MANAGER FMCG

ISG Romania

10-07-2006 | EXPIRA LA 16-07-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Elaboreaza, dezvolta si implementeaza strategiile de marketing,

- Stabileste planul de marketing,

- Stabileste planul de afaceri pentru lansarea de marci noi/produse in colaborare cu Departamentul Financiar,

- Conduce cercetarile de piata pentru a identifica tendintele pietei si ale consumatorilor,

- Realizeaza si urmareste bugetul, alocarea resurselor (venituri/cheltuieli) aferente brandurilor in subordine in concordanta cu linia data de bugetul companiei,

- Selecteaza si supervizeaza furnizorii de servicii, produse, materiale, etc,

- Realizeaza materiale si obiecte promotionale, ambalaje pentru brandurile din subordine,

- Verifica modul de derulare si eficienta activitatilor agreate cu forta de vanzare: defineste strategia de vanzare si nevoia de materiale promotionale pentru toate canalele de distributie,

- Defineste activitatile de trade marketing pentru brandurile din subordine,

- Organizeaza procesul de dezvoltare de noi produse

- Dezvolta planuri de marketing pentru asigurarea liniei de brand in concordanta cu strategia de grup in colaborare cu Directorul de Marketing,

- Comunica strategia de brand prin toate canalele catre consumatorii finali (publicitate, materiale promotionale, evenimente de PR),

- Urmareste si analizeaza impactul strategiei de comunicare,

- Coordoneaza toate activitatile de PR pentru brandurile din subordine.


CERINTE

- Studii superioare (avantaj marketing, economie),

- 5 ani experienta pe un post similar in FMCG,

- Experienta solida in dezvoltarea si lansarea de marci (inclusiv responsabilitati financiare),

- Experienta in publicitate, relationare cu productia si mercantizarea,

- Gandire analitica, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra cu cifre,

- Creativitate si inovatie,

- Abilitatea de a lucra in echipe cu functiuni mixte si de a respecta termenele limita,

- Abilitati de prezentare si comunicare,

- Abilitati de previzionare, planificare, lucru pe proiecte,

- Capacitatea de a stabili si atinge targete (cota de piata, profitabilitate, etc.),

- Bune cunostinte de limba engleza,

- Abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office, editare, grafica, lucru cu baze de date).


DESCRIEREA FIRMEI

Firma mixta romano-austriaca ISG Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1999. Incepandu-si activitatea in Ungaria si in Republica Ceha, in prezent ISG furnizeaza servicii specializate in domeniul resurselor umane in tarile Europei Centrale si de Est. ISG are astazi parteneri in Croatia, Cehia, Germania (Stuttgart, Frankfurt), Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia. In Austria, ISG acopera intreg teritoriul prin reprezentantele sale din : Vienna, Villach, Graz, Tyrol, Salzbourg, St. Poelten si Wiener Neustadt.