Brand Manager FMCG

BIA Business Intelligence Alliance

01-06-2006 | EXPIRA LA 07-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Stabilirea strategiei pe produsele conduse
Dezvoltarea/adaptarea planului de marketing (incl pozitionare, pret, discount, actiuni)
Administrarea bugetului de marketing pe produsele conduse
Dezvoltarea portofoliului de produse (propunere de produse noi); dezvoltarea design-ului pentru produsele noi din portofoliul condus
Monitorizarea performantei brand-urilor proprii si ale concurentei
Propunere, dezvoltare, implementare si analiza actiunilor de promovare pe brand-urile conduse: advertising, oferte speciale, POSM, flyer-e, conferinte, concursuri catre agenti (in masura in care nu intra in aria Trade Mkt Specialist)
Vizite de piata


CERINTE

Cautam o persoana cu experienta de 2 ani in marketing, in domeniul FMCG, o buna intelegere a conceptului de |brand|.
Daca esti dinamic si dornic sa cresti alaturi de noi, trimite-ne cv-ul tau.


DESCRIEREA FIRMEI

BIA Business Intelligence Alliance este prima companie româneasca de recrutare fondata; în anul 1992. În cei 13 ani de activitate BIA a activat ca una dintre cele mai puternice firme de recrutare, realizând o baza de date cu peste 70.000 de candidati care au beneficiat de serviciile BIA.
Ca o consecinta fireasca a dinamicii mediului de afaceri din România, BIA isi extinde portofoliul de servicii, oferind:
- servicii de salarizare si administrare de personal,
- servicii de recrutare si selectie de personal,
- consultanta în resurse umane,
- training si dezvoltare.
Cei peste 150 de clientii cu care am construit parteneriate pe termen lung reprezinta aproape toate domeniile de activitate de pe piata româneasca. Iata numai câteva dintre companiile care au decis sa isi dezvolte resursele umane interne împreuna cu BIA: AIG Romania, BRD Groupe Societe Generale, BT Asigurări, Connex, Coca Cola, Danone, Elite, Lafarge, Microsoft, Porsche România, Rominserv, Xerox etc.