Brand Manager FMCG

ISG Romania

11-05-2006 | EXPIRA LA 17-05-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Responsabil pentru executarea, implementarea şi coordonarea strategiei aprobate pentru brand/marcă, şi se asigură de obţinerea rezultatelor urmărite,

- Asistă Managerul Grup de Mărci în toate activităţile care privesc mărcile desemnate,

- Planifică, monitorizează şi se încadrează în bugetele alocate pentru marcă, asigurând încadrarea cheltuielilor în limitele stabilite.


CERINTE

- Studii superioare (de preferat studii economice),

- Experienţă în managementul mărcii de minim 3 ani

- Experienţă în proiecte ATL/BTL,

- Înţelegerea consumatorului (evaluarea şi interpretarea cercetărilor de piaţă),

- Dezvoltarea strategiei categoriei de piaţă (definirea şi înţelegerea categoriei şi segmentului de piaţă)

- Planificarea lansării şi implementare,

- Comunicarea mărcii (comunicarea şi colaborarea cu agenţia),

- Operaţiuni de Marketing (activităţi de marketing şi de stabilire strategică a preţului la consumator),

- MS Office (Word, Excel, Power point), programe de marketing,

- Foarte bune cunoştinţe de limba engleză ¿ fluent,

- Project management,

- Foarte bune abilităţi de comunicare şi negociere.


DESCRIEREA FIRMEI

Firma mixta romano-austriaca ISG Romania este prezenta pe piata romaneasca din 1999. Incepandu-si activitatea in Ungaria si in Republica Ceha, in prezent ISG furnizeaza servicii specializate in domeniul resurselor umane in tarile Europei Centrale si de Est. ISG are astazi parteneri in Croatia, Cehia, Germania (Stuttgart, Frankfurt), Romania, Serbia, Slovacia, Slovenia. In Austria, ISG acopera intreg teritoriul prin reprezentantele sale din : Vienna, Villach, Graz, Tyrol, Salzbourg, St. Poelten si Wiener Neustadt.