BRAND MANAGER DIVIZIA FOOD / DRINK - una din cele mai reprezentative companii de distributie pentru bunurile de larg consum

ABC Human Capital

04-10-2009 | EXPIRA LA 10-10-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este una dintre una din cele mai reprezentative companii de distributie pentru bunurile de larg consum, cu o experienta de peste 10 ani in domeniu.
Compania activeaza printr-o retea bine organizata si dezvoltata la nivelul intregii tari, detinand un portofoliu impresionant de branduri proprii dar si de alte branduri de notorietate pe piata.
Clientul nostru a reusit sa se extinda pe toata suprafata tarii, cu filiale in Bucuresti, Valcea, Prahova, Arges, dispunand atat echipe de distributie directe cat si subdistribuitori.


Descrierea postului:

• Asigura managementul categoriilor de produse din portofoliul alocat (food / drink), prin definirea si pozitionarea corecta a acestora si prin administrarea diferitelor variabile ale mix-ului de marketing al fiecarui produs, in scopul atingerii obiectivelor de vinzari, dezvoltarii afacerii si obtinerii de rezultate economice positive
• Propune si raspunde de strategii, planuri de actiune si obiective pe divizia alocata, stabileste target-urile pe sortimente
• Implementeaza politica de brand, defineste si pozitioneaza portofoliul de produse, consolideaza oferta de produs si ambalaj adecvata pentru pozitionarea aleasa
• Analizeaza lunar evolutia interna a produselor din portofoliu si a produselor concurentei
• Lanseaza propuneri care sa satisfaca nevoile concrete ale consumatorului si/sau canalului, intocmeste si supune spre aprobare bugete pentru realizarea acestora, urmareste bugetele si termenele de realizare a proiectelor
• Asigura prezentarea produselor noi pentru forta de vanzari
• Conduce relatia profesionala cu agentiile de publicitate in ceea ce priveste activitati BTL si ATL si urmareste imbunatatirea acestei relatii, exercita controlul cheltuielilor cu actiunile respective si propune masurile de corectie necesare
• Detaliaza toate materialele necesare politicii de comunicare catre consumator (publicitate, materiale POS etc.).


CERINTE

• Studii superioare
• Minimum 3 ani pe un post similar in FMCG (experienta pe una dintre diviziile alocate: food / drink prezinta un avantaj)
• Cunostinte aprofundate privind conceptele de piata
• Cunoasterea temeinica a procesului de vinzare-cumparare si de distributie
• Foarte bune cunostinte de operare PC (Excel, PowerPoint, Word)
• Cunostinte limba engleza
• Permis conducere (B).


DESCRIEREA FIRMEI

ABC HUMAN CAPITAL este urmarea fireasca a experientei castigate de fondatorul companiei, alaturi de echipa sa, in acest domeniu vast, complex, provocator, in continua miscare si schimbare al resurselor umane.

Consultantii ABC Human Capital vin cu o bogata experienta castigata in urma derularii unor complexe proiecte de recrutare, pentru posturi de middle si top management, pentru companii nationale si multinationale, la nivelul intregii tari.