Brand Manager

SC SUPREME GROUP SRL

19-02-2010 | EXPIRA LA 25-02-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Elaboreaza, dezvolta si implementeaza strategiile de marketing
- Stabileste planul de marketing
- Stabileste planul de afaceri pentru lansarea de marci noi/produse in colaborare cu Departamentul Financiar
- Conduce cercetarile de piata pentru a identifica tendintele pietei si ale consumatorilor
- Realizeaza si urmareste bugetul, alocarea resurselor (venituri/cheltuieli) aferente brandurilor in subordine
- Selecteaza si supervizeaza furnizorii de servicii, produse, materiale, etc
- Realizeaza materiale si obiecte promotionale, ambalaje pentru brandurile din subordine
- Verifica modul de derulare si eficienta activitatilor agreate cu forta de vanzare: defineste strategia de vanzare si nevoia de materiale promotionale pentru toate canalele de distributie
- Defineste activitatile de trade marketing pentru brandurile din subordine
- Organizeaza procesul de dezvoltare de noi produse
- Comunica strategia de brand prin toate canalele catre consumatorii finali (publicitate, materiale promotionale, evenimente de PR)


CERINTE

- Studii superioare (avantaj marketing, economie)
-3-5 ani experienta pe un post similar in FMCG
- Experienta solida in dezvoltarea si lansarea de marci (inclusiv responsabilitati financiare)
- Experienta in publicitate, relationare cu productia si mercantizarea
- Gandire analitica, orientare catre rezultate, abilitatea de a lucra cu cifre
- Creativitate si inovatie
- Abilitatea de a lucra in echipe cu functiuni mixte si de a respecta termenele limita
- Abilitati de prezentare si comunicare
- Abilitati de previzionare, planificare, lucru pe proiecte
- Capacitatea de a stabili si atinge targete (cota de piata, profitabilitate, etc.)
- Bune cunostinte de limba engleza
- Abilitati de lucru pe calculator (Microsoft Office, editare, grafica, lucru cu baze de date, Microsoft project este un + )


DESCRIEREA FIRMEI

Companie Nationala de Distributie FMCG