BRANCH MANAGER - REAL ESTATE

JOBS FACTORY

10-08-2006 | EXPIRA LA 16-08-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Doriti sa va dezvoltati o cariera remarcabila in cadrul unei companii de succes? Aceasta poate fi o oportunitate deosebita pentru dvs!
Pentru clientul nostru, important grup din domeniul imobiliar activ la nivel international, cautam un BRANCH MANAGER ¿ REAL ESTATE pentru coordonarea activitatii noii sucursale din Bucuresti.

Managerul de sucursala are oportunitatea de a exercita un rol cheie de conducere in cadrul companiei, avand responsabilitati legate de management, dezvoltare, achizitii si alte sarcini administrative, coordonand sucursala locala si beneficiind permanent de suportul specialistilor si al echipei de colaboratori (locale si internationale).

Printre principalele sale atributii se numara gestionarea activitatii sucursalei locale, examinarea posibilitatilor de dezvoltare si coordonarea activitatii echipelor responsabile de dezvoltarea de proiecte.

Se mentine la curent cu orientarile si tendintele din piata proprietatilor rezidentiale locale, precum si cu piata comerciala, estimeaza valoarea prezenta a unei proprietati precum si valoarea sa viitoare in functie de diversi factori (tendintele pietei, tipul de proiecte de constructii de efectuat etc).

Negociaza cu incredere, verbal si in scris, in vederea achizitiei de terenuri/proprietati imobiliare, analizeaza propunerile, incheind numai contractele cele mai bune (cele mai potrivite si mai profitabile pentru munca ce va fi efectuata) si administreaza contractele si certificarile proiectelor in desfasurare.


CERINTE

Candidatul ideal detine o solida experienta ca manager de proiect sau business developer in modul de functionare, managementul si performanta firmei, precum si o foarte buna cunoastere a pietei imobiliare din Romania (oferta, cerere, tendinte) ca urmare a unei pregatiri anterioare intr-un domeniu cu conexiuni imobiliare (management, vanzari, drept imobiliar etc).

Viitorul Branch Manager este o persoana analitica, cu o buna intelegere a achizitiei de terenuri si a datelor furnizate de catre echipa sa in vederea evaluarii potentialului de afaceri al unui proiect/al unei achizitii.

Inclinatia sa comerciala accentuata este vizibila in bunele abilitati de relationare si comunicare (inclusiv intr-o limba de circulatie internationala, precum engleza, spaniola sau franceza), in pragmatismul pe care-l poseda, in caracterul puternic (rezistent la esec si sceptic fata de elogii...), in perseverenta demonstrata in cautarea celor mai bune afaceri, dar si in rabdarea necesara obtinerii celor mai bune rezultate.

Buna organizare si responsabilitatea, precum si flexibilitatea si deschiderea, dorinta de a invata noi proceduri reprezinta calitatile necesare pentru indeplinirea cu succes a responsabilitatilor atribuite.


BENEFICII OFERITE

Remuneratia este atractiva, cu bune perspective de evolutie si bonusuri de performanta.
Se asigura training la sediul companiei-mama sau la una din principalele sucursale -in strainatate.


DESCRIEREA FIRMEI

Jobs Factory este o agentie de recrutare si plasare de personal. Clientul nostru este un grup important din domeniul imobiliar si de management al proprietatii, avand sucursale in mai multe tari din Europa de Vest si interesat sa-si dezvolte sucursala din Romania.