BPS (Business Process Services) Production Manager

PERSPECTIVE Group

21-02-2008 | EXPIRA LA 22-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Clientul nostru este o firma multinationala de renume care are mai multe linii de business in divizia sa de outsourcing.
Datorita dezvoltarii activitatii cautam acum o persoana capabila si cu experienta pentru centrul lor de procesare documente care se ocupa cu scanarea si procesarea de documente pentru diversi clienti.

Postul: BPS (Business Process Services) Production Manager

Responsabilitati:

- Organizarea si gestionarea resurselor din site, in vederea indeplinirii planurilor de profit si reducere a costurilor operationale
- Coordoneaza personalul din site-ul Imaging tinand cont de specificul si obiectivele fiecarui job
- Asigura integrarea si dezvoltarea angajatilor in linie cu cerintele companiei
- Atingerea obiectivelor fixate de managerul direct dpdv al cresterii cifrei de afaceri, marginii a motivarii angajatilor si satisfactiei clientilor, atat dpdv strategic si functional cat si pe plan comercial
- Imbunatatirea calitatii serviciilor prin asigurarea controlul proceselor de productie si de livrare in site-ul Imaging
- Planificarea activitatilor din site cu scopul de a atinge obiectivele stabilite cu clientii;
- Garanteaza atingerea paramentrilor de performanta agreati cu clientul
- Verifica respectarea proceselor si normelor de calitate din site
- Se asigura de garantia securitatii informatiilor si de respectarea acesteia si de catre angajatii site-ului
- Masoara si evalueaza periodic rezultatele obtinute
- Controlul costurilor de operare si dezvoltarea de politici in vederea cresterii marginii de profit;
- Imbunatateste calitatea serviciilor prin controlul proceselor de productie si de livrare catre clienti;
- Responsabil cu profitabilizarea site-ului (monitorizarea costurilor site-ului, urmarirea reducerii acestora prin implementarea de practici operationale cat mai eficiente);
- Este responsabil de cresterea marginii de realizarea profitului prin controlul costurilor (stocuri, achizitii, productivitatea muncii).


CERINTE

2 - 4 ani de experienta in medii de productie/ organizare activitati similare
Conducerea echipei, succese confirmate
Management, gestiunea centrelor de profit, simt comercial
De preferat - studii superioare universitare tehnice
Cunostinte avansate privind: MS Office Suite, Internet
Cunostinte de limba engleza - nivel avansat.

- Leadership/ management, coaching
- Abilitati de negociere si influenta
- Organizat, riguros, anticipa si masoara riscurile
- Motivarea personalului din subordine
- Abilitati de comunicare, munca in echipa
- Capacitate de analiza si sinteza
- Customer service oriented
- Cunoasterea pietei si a mediului tehnologic si notiuni financiare de baza
- Gestionarea costurilor si a rentabilitatii
- Gestionarea prioritatilor operationale
- Gestionarea clientilor si a furnizorilor


BENEFICII OFERITE

Conditii de munca foarte bune, pachet salarial atractiv


DESCRIEREA FIRMEI

A young and dynamic team, experienced professionals offering HR Consulting & Recruitment services.
We have a change-management approach.
We fill the need for Professionalism, Confidentiality, Ethic, Rapidity and Quality Guarantees.