Biding Manager

Star Storage

15-04-2010 | EXPIRA LA 21-04-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

De management
- Coordoneaza si supervizeaza activitatea membrilor departamentului de licitatii
- Se implica in recrutarea, selectia si evaluarea membrilor departamentului
- Dezvolta si implementeaza proceduri si politici referitoare la activitatea departamentului
- Se implica in strategia de dezvoltare a companiei

De biding
- Urmarirea surselor de informare privind organizarea de licitatii (Monitorul Oficial al Romaniei, site-uri de specialitate ale UE, BERD, etc.)
- Realizarea unei sinteze saptamanale privind licitatiile selectate privind domeniul de activitate al diviziei si transmiterea acesteia Directorului dezvoltare afaceri, Directorului de Divizie si responsabililor de vanzari din departament
- Stabilirea de contacte cu organizatorii de licitatii si procurarea caietelor de sarcini
- Convocarea si participarea la intrevederea de stabilire a componentei echipei dedicate licitatiei respective, impreuna cu Directorul Dezvoltare Afaceri si Directorul Inginerie Sisteme
- Inchiderea ofertei impreuna cu responsabilul de vanzari si depunerea acesteia la organizatorul de licitatie
- Este imputernicit sa participe impreuna cu reprezentantul de vanzari la deschiderea ofertei si sa reprezinte interesele firmei in aceasta etapa


CERINTE

ABILITATI SI COMPETENTE

- Leadership
- Abilitati foarte bune de a lucra in echipa
- Abilitati excelente de a coordona simultan mai multe proiecte si de a lua initiativa
- Abilitatea de a lucra cu un sistem complex de prioritati
- Capacitatea de a lua decizii si a-si asuma rezultatele
- Rezistenta la stres
- Foarte bun organizator
- Bune abilitati de comunicare si concizie in exprimare
- Capacitate de automotivare si perseverenta
- Adaptabilitate si flexibilitate
- Cunostinte bune din domeniul financiar
- Cunostinte foarte bune de lucru cu pachetul Microsoft Office si aplicatii dedicate de management
- Cunoasterea limbii engleze la nivel fluent atat in scris cat si conversational.

- Experienta de lucru in cadrul unui departament de licitatii: minim 5 ani
- Experienta de account manager in relatia cu institutiile publice
- Experienta de management: minim 2 ani
- Cunostinte solide de legislatie in domeniul achizitiilor publice (legislatie romaneasca si internationala, proceduri de achizitie)
- Studii superioare tehnice, economice sau juridice


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).