Beauty Advisor

Farmacia Remedio

16-01-2008 | EXPIRA LA 15-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.Promovarea si vanzarea produselor cosmetice si dermatocosmetice:
- Prezinta si recomanda gamele cosmetice prin informarea clientilor asupra principalelor caracteristici ale acestora;
- Asigura vanzarea produselor existente in stoc;
2.Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti:
- Fidelizeaza clientii existenti;
- Dezvolta portofoliul de clienti;
3. Consilierea clientilor:
- Ofera solutii adecvate in functie de nevoile clientilor


CERINTE

- experienta de lucru de un an intr-o farmacie / promovarea produselor cosmetice si dermatocosmetice constituie cerinta obligatorie
- studiile in domeniul medical-dermatologic constituie avantaj
- persoana prezentabila, ingrijita, sociabila
- axare pe nevoile clientului
- abilitati de persuasiune, diplomatie
- operare PC


DESCRIEREA FIRMEI

Lan¿ul de farmacii Remedio face parte din Montero Grup ¿i are ca ac¿ionari familia Tudorache ¿i fondul de investi¿ii Pharma Investment (Islanda). Prima farmacie Remedio a fost deschis¿ în anul 1991 în Bucure¿ti de c¿tre familia Tudorache. La ora actual¿ Remedio are un num¿r de 58 de farmacii situate în ora¿ele: Bucure¿ti, Bihor, Br¿ila, Gala¿i, Sibiu, Timi¿oara, Ia¿i, Giurgiu, Constan¿a ¿i Bra¿ov.
\"Remedio este o afacere de familie care s-a dezvoltat semnificativ promovând valorile tradi¿ionale ale familiei ¿i punând un accent deosebit pe partea de preven¿ie ¿i tratamente naturiste. Dorim s¿ câ¿tig¿m încrederea pacien¿ilor no¿tri prin modul de abordare personalizat dar ¿i prin serviciile unice pentru pia¿a din România,” a declarat Amalia Georgescu, General Manager Remedio.
Pe termen mediu ¿i lung, Remedio î¿i propune un ritm de cre¿tere accelerat în ceea ce prive¿te num¿rul de farmacii. Astfel pân¿ la sfâr¿itul anului 2007 vor fi deschise noi farmacii ajungând la 75 de unit¿¿i iar pân¿ în 2009 planul de dezvoltare prevede un num¿r de aproximativ 300 de farmacii.
Unul din elementele esen¿iale ale procesului de dezvoltare ¿i schimbare a imaginii este legat de partea de servicii ¿i programe care s¿ acopere nevoile întregii familii. Au fost create, pentru prima dat¿ în România, servicii speciale atât pentru m¿mici ¿i bebelu¿i – Col¿ul de sarcin¿ cu produse unice pe pia¿a româneasc¿ – dar ¿i servicii destinate preven¿iei în care sunt incluse remediile naturiste sau programele de m¿surare a colesterolului. De asemenea, categoria de produse dermocosmetice va fi îmbog¿¿it¿ cu game ¿i servicii noi.
“Vom introduce produse ¿i categorii de produse în exclusivitate pentru pacien¿ii români dar, în acela¿i timp, vom încerca s¿ derul¿m ¿i un proces continuu de informare ¿i educare a pacien¿ilor cu privire la posibilit¿¿ile de care dispun pentru a adopta o atitudine preventiv¿ în privin¿a propriei st¿ri de s¿n¿tate,” a declarat Amalia Georgescu.
Lan¿ul de farmacii Remedio a încheiat anul 2006 cu o cifr¿ de afaceri de 19 milioane euro iar pentru anul acesta estimeaz¿ o cre¿tere organic¿ de 25% pentru cele 58 de unit¿¿i existente.