55

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 1 din 3
Accounts Receivable with English
  • - General database skills.
    - General analytical skills.
    - Demonstrated oral and written communication skills.
    - Demonstrated knowledge of leasing concepts, principles and practices.
    - Demonstrated organization and time management skills.
    - Demonstrated negotiating and influencing skills.
    - Communication
    - Flexibility & Change Orientation
    - Service Focus
    - Teamwork
    - Negotiating/Influencing
    - Results Orientation

20 posturi disponibile (10 aplicanti)

09-12-2016 BUCURESTI
Operatori Telemarketing in domeniul financiar-bancar in B...
  • - Esti pasionat de cifre? Ai terminat o facultate in domeniul finantelor si nu ai gasit inca un loc de munca? Ai putere de convingere si poti vinde orice? Esti o persoana ambitioasa? Ai raspuns afirmativ la 99% din intrebarile de mai jos? Atunci ne
  • - ai captat atentia si dorim sa te cunoastem. Pentru a deveni candidatul ideal, trebuie sa pui in bagaj:
  • - diploma de studii medii;
  • - experienta minima anterioara in call center ori in relatii cu clientii / vanzari (reprezinta un avantaj);
  • - foarte bune aptitudini de comunicare,
  • - capacitatea de a invata rapid,
  • - claritatea in exprimare,
  • - dinamismul,
  • - initiativa,
  • - atitudinea pozitiva,
  • - orientarea catre client.

20 posturi disponibile (3 aplicanti)

09-12-2016 BUCURESTI
Imprumut de pentru noul an !!!
  • - Imprumut de pentru noul an !!! Bună ziua doamnă și domnule. De sarbatori, oferim servicii de finanțare rapidă pentru cei în nevoie. Noi oferim împrumuturi variind de la 5000€ până la 1.000.000€, cu un procent fix de 3%, în condiții favorabile și foarte simplu, care poate facilități de viata. Pentru mai multe detalii cu privire la împrumut, vă rugăm să ne contactați ,e
  • - mail:ayudafinance2@gmail.com

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

08-12-2016 BUCURESTI
Ofiter colectare debite
  • - Abilitati dovedite de negociere si putere de convingere;
  • - Atentie la detalii si bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor;
  • - Capacitatea de a relationa cu persoane dificile;
  • - Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu debitori in regim de call
  • - center reprezinta un avantaj;
  • - Bune abilitati de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • - Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
  • - Disponibilitate de a lucra in ture, part
  • - time.

5 posturi disponibile (2 aplicanti)

07-12-2016 BUCURESTI
Financial Planner
  • - atitudine pozitiva;
  • - orientare spre rezultate;
  • - sinceritate;
  • - dorinta de a invata ceva nou in fiecare zi;

5 posturi disponibile (1 aplicant )

07-12-2016 BUCURESTI
Economist-contabil
  • - Absolvent cu studii superioare economice;
  • - EXPERIENTA DE LUCRU IN APLICATIA DE CONTABILITATE CHARISMA
  • - ERP SAU INTR
  • - O ALTA APLICATIE CONTABILA DE TIP ERP
  • - Experienta profesionala in domeniul financiar
  • - contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar contabile, dintre indicate in descrierea postului
  • - Detinere carnet membru CECAR constituie un avantaj in criteriile de selectie a viitorului angajat.

1 post disponibil (12 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Operator call center - Ofiter colectare debite
  • - RESPONSABILITATILE POSTULUI:
  • - Contactarea debitorilor si preluarea apelurilor in vederea recuperarii sumelor datorate de acestia, aplicand tehnicile si standardele de calitate stabilite;
  • - Recuperarea sumelor restante, conform termenelor si procedurilor departamentale, actionand politicos si eficient;
  • - Instruirea debitorilor in legatura cu metodele de plata si propunerea de variante de achitare a restantelor;
  • - Solutionarea situatiilor speciale ale debitorilor din sfera sa de competenta intr
  • - o maniera politicoasa si profesionala;
  • - Colaborarea cu alte departamente implicate in procesul de colectare;
  • - Pastrarea istoricului interactiunii cu debitorii, pentru rezolvarea optima a cazurilor;
  • - Lucreaza in echipa in vederea atingerii obiectivelor companiei;
  • - Duce la indeplinire alte cerinte venite din partea conducerii companiei. CANDIDATUL IDEAL:
  • - Abilitati dovedite de negociere;
  • - Putere de convingere;
  • - Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala;
  • - Atentie la detalii;
  • - Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatilor si timpului de lucru;
  • - Orientare catre rezultate;
  • - Experienta in activitatea de colectare debite/lucru cu clientii in regim de call
  • - center reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie;
  • - Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Outlook;
  • - Atitudine pozitiva si orientata spre rezultate;
  • - Disponibilitate de a lucra in ture, part
  • - time.

10 posturi disponibile (6 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Smart Job
  • - Viseaza si obtine un Smart Job cu AVBS! iValori: integritate, seriozitate, profesionalism? iExperienta in domaniul financiar? iSansa sa te dezvolti acum cu AVBS si sa
  • - ti personalizezi propriul venit. Primul venit, primul servit, iar la AVBS portofelul ti
  • - e implinit. Trimite CV
  • - ul la contact@avbs.ro

60 posturi disponibile (6 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Accounts Payable Clerk (Tax Compliance &Customer Service)
  • - Adecco Professional Placement is looking for an Accounts Payable Clerk (Compliance &Customer Service) to join one of the biggest services and technology providers for Oil & Gas companies. Experience and Skills: Professional
    - Problem Solving: creative and innovative, quality solutions, analytical oriented, and good decision making skills.
    - Leadership: functions independently and in a team, basic project management skills, mentoring skills and can set/accomplish objectives.
    - Communication: oral and written communication skills, customer services oriented, and interacts frequently with peer groups, subordinates and senior management advising on area of responsibility.
    - Cross Discipline: Understanding of interaction with other disciplines, Company strategy and the principles of Quality management. Behavioral
    - Passion for customer service
    - Effective at cross
  • - functional teamwork
    - Ability to interact and manage several internal customers
    - Ability to juggle and prioritize numerous requests simultaneously
    - Discretion when dealing with confidential information. Technical Finance or Accounting Certificate or equivalent experience. Education:
    - Degree in Finance or Business Administration

1 post disponibil (1 aplicant )

08-12-2016 BUCURESTI
Accounts Payable Disbursement Analyst
  • - Adecco is looking for its client an Accounts Payable Disbursement Analyst . Candidate profile:
  • - Minimum 2+ years work experience in accounts payable or similar department, with competent understanding of finance procedures;
  • - Minimum 1+ years SAP experience or ERP system application;
  • - Minimum 1+ years strong computer and analytical skills;
  • - Proficient in Microsoft Office products;
  • - Language requirements:Fluent English (comprehension, written and speech);
  • - Strong communications skills, both oral and written, required to resolve payment inquiries from either internal or external customers;
  • - Familiar with standard accounting concepts, practices, and procedures;
  • - Attention to detail and accuracy;
  • - Organizational and time management skills;
  • - Professional and have a service
  • - oriented approach;
  • - Ability to prioritize issues.

1 post disponibil (0 aplicanti)

08-12-2016 BUCURESTI

55 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Analist financiar
  • - Studii de specialitate;
  • - Cunostinte avansat excel si mediu power point
  • - Cunostinte sistem ERP (SAP);
  • - Engleza avansat;

1 post disponibil (1 aplicant )

Confidential 08-12-2016 BUCURESTI
General Ledger Officer with French (New project)
  • - Educational background in economics, accountancy or finance; Previous accounting experience or experience with accounting systems would be a plus; French language on an advanced level is mandatory; English skills
  • - advanced level Intermediate Excel and Word skills is essential Good team player; Responsibility and accuracy; Flexibility, within defined parameters

1 post disponibil (0 aplicanti)

07-12-2016 BUCURESTI
Senior Accountant
  • - University degree in Finance & Accounting;
    - Highly experience in Accounting & Tax; CECCAR member is a plus;
    - Very good knowledge of field
  • - related legislation;
    - Good English language communication capability;
    - Excellent computer skills (Word, Excel); experience with accounting software SUN System is a plus;
    - Ability to work independently, flexibility, organized, proactive, team player, self
  • - motivated, accurate and results oriented;

1 post disponibil (3 aplicanti)

06-12-2016 BUCURESTI
Consultant front-desk - banking
  • -  Pentru ca profilul tau sa fie compatibil cu cerintele clientului nostru, exista 2 variante potrivite:
  • - Fie esti proaspat absolvent al unei facultati cu profil economic si planurile tale de cariera sunt orientate catre sectorul banking. In plus esti o fire antreprenoriala, comunicativ/a, organizat/a si ambitio(a)s/a
  • - Fie ai o experienta anterioara de 2
  • - 5 ani in sectorul bancar, asigurari sau brokeraj si iti doresti o noua provocare. De asemenea este important sa ai abilitatea de a identifica nevoile clientilor in mod corect, sa fii comunicativ/a si intuitiv/a

1 post disponibil (6 aplicanti)

06-12-2016 BUCURESTI
Senior fp&a specialist
  • - Adecco Permanent Placement is looking for its client, an enterprise information management services company, for a Senior FP&A Specialist.
    - Masters degree in finance
  • - related field;
    - A good organizer. Responds swiftly, as necessary, to requests and assists with issues. Maintains continuity in recurring responsibilities and meets deadlines;
    - Puts ‘customers’ first;
    - Demonstrates a passion for success and strives to exceed expectations;
    - Proactive, innovative;
    - Team player/Collaborator;
    - Natural curiosity for trends, variances, analysis/insights and driving urgency challenging and supporting the business to improve;
    - Strong analytical skills;
    - Communicates convincingly, with impact. Strongly follow up on actions and doesn’t give up before delivery, communicates with respect though driving sense of urgency and understands balancing its communication;
    - Excellent written and verbal English communications skills;
    - Excellent MS skills;
    - Experience;
    - Minimum 4 years’ experience at a Big 4 accountancy/audit firm;
    - Minimum 2 years’ experience in a similar role;
    - Solid understanding of accounting rules;
    - BI reporting tools (Cognos, Hyperion or any equivalent);
    - Multinational exposure/ability to work in a matrix organization;
    - People management experience.

1 post disponibil (3 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Senior fp&a specialist
  • - Adecco Permanent Placement is looking for its client, an enterprise information management services company, for a Senior FP&A Specialist.
    - Masters degree in finance
  • - related field;
    - A good organizer. Responds swiftly, as necessary, to requests and assists with issues. Maintains continuity in recurring responsibilities and meets deadlines;
    - Puts ‘customers’ first;
    - Demonstrates a passion for success and strives to exceed expectations;
    - Proactive, innovative;
    - Team player/Collaborator;
    - Natural curiosity for trends, variances, analysis/insights and driving urgency challenging and supporting the business to improve;
    - Strong analytical skills;
    - Communicates convincingly, with impact. Strongly follow up on actions and doesn’t give up before delivery, communicates with respect though driving sense of urgency and understands balancing its communication;
    - Excellent written and verbal English communications skills;
    - Excellent MS skills;
    - Experience;
    - Minimum 4 years’ experience at a Big 4 accountancy/audit firm;
    - Minimum 2 years’ experience in a similar role;
    - Solid understanding of accounting rules;
    - BI reporting tools (Cognos, Hyperion or any equivalent);
    - Multinational exposure/ability to work in a matrix organization;
    - People management experience.

1 post disponibil (4 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Proiectant Sisteme Informatice Solutii Business Process M...
  • - Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, unul dintre cele mai mari grupuri financiar
  • - bancare din Romania, un proiectant sisteme informatice solutii BPM. Cerinte: Minim 2 ani de experienta in software development, minim 1 an in institutii financiar
  • - bancare; Experienta cu platforme de gestiune a proceselor de business – BPM (experienta pe platforma IBM BPM constituie un avantaj) Cunostinte baze de date Oracle sau MS SQL; Experienta cu tehnologii XML in medii Java sau Oracle; Experienta utilizare si basic scripting Unix; Cunostinte dezvoltare Java si Service Oriented Architecture – constituie avantaj; Studii superioare de specialitate (Automatica, Cibernetica, alta disciplina IT) si cursuri de perfectionare in domeniul IT; Limba engleza
  • - nivel mediu.

1 post disponibil (1 aplicant )

05-12-2016 BUCURESTI
Financial Accountant
  • - Adecco Professional & Executive Search is looking for a Financial Accountant for one of its clients, one of the biggest cables producers with operations in 6 countries. Requirements:
    - University Graduate
    - Minimum 3 years of experience in a similar position
    - Broad experience in accounting processes
    - Short experience in leading teams of staff would be an advantage

1 post disponibil (6 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Proiectant Sisteme Informatice - Solutii Suport Enterprise
  • - Adecco Permanent Placement recruteaza pentru clientul sau, unul dintre cele mai mari grupuri financiar
  • - bancare din Romania, un proiectant sisteme informatice – solutii support Enterprise. Cerinte: Minim 2 ani de experienta in software development; Cunostinte despre aplicatii informatice bancare; Cunostinte generale despre produse si servicii bancare; Experienta cu baze de date Oracle si MS SQL; Experienta cu tehnologii de dezvoltare web; Experienta de lucru cu tehnologii Microsoft (Sharepoint, CRM Dynamics, Reporting Services etc) si EMC Documentum (Taskspace, Webtop, BPM) sau alte platforme de content management
  • - constituie un avantaj; Experienta utilizare si basic scripting Unix; Studii superioare de specialitate (Automatica, Cibernetica, alta disciplina IT) si cursuri de perfectionare in domeniul IT; Limba engleza
  • - nivel avansat.

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-12-2016 BUCURESTI
Contabil
  • - Corect, cu atitudine pozitiva;
    - Harnic, ordonat, responsabil si perseverent;
    - Atentie la detalii, cifre, operare in soft specific;
    - Exprimare fluenta si corecta grammatical (scris si vorbit) ;
    - Cunostinte de utilizare Word, Excel;
    - Constituie avantaj experienta de lucru in ERP contabil ;

1 post disponibil (10 aplicanti)

03-12-2016 BUCURESTI

55 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Coordonator / manager echipa integrare date - bi
  • - Coordonator
  • - Echipa Integrare Date Profilul candidatului:
    - Educatie: studii de specialitate in domeniul IT.
    - Experienta: minim 5 ani, din care 3 ani in IT (departament responsabil de solutii BI / DWH);
    - Cunostinte avansate de limba Engleza;
    - Cunostinte avansate de SQL /PLSQL, Unix;
    - Cunostinte avansate despre aplicatiile de integrare date, ETL si planificare rulare procese (Scheduling); Intelegerea conceptelor de arhitectura;
    - Experienta in dezvoltarea de solutii Data Warehouse, intelegerea arhitecturii solutiilor de Data Warehouse cu model de date dimensional;
    - Cunostinte de design si modelare precum si cunoasterea aplicatiilor utilizate pentru suport modelare;
    - Abilitati demonstrate in conducerea echipelor in scopul respectarii termenelor de livrare stabilite si incadrarii in bugetele comise;
    - Experienta in medii complexe in ceea ce priveste volumul de date reprezinta un avantaj.

1 post disponibil (3 aplicanti)

29-11-2016 BUCURESTI
Coordonator / Manager - Echipa Analiza Tehnica Risc si Fi...
  • - Departamentul Analiza si Design Solutii Business Intelligence/ Biroul Analiza Tehnica Risc si Financiar/ Coordonatorul Echipei de Analiza Tehnica Risc si Financiar asigura organizarea, coordonarea, controlul si evaluarea echipei subordonate in ceea ce priveste activitatile de mentenanta model de date, design si definire specificatii tehnice precum si strategia solutiilor BI din aria de responsbilitate (cerinte initiate in aria Risc, Financiar, Remediere, Recuperare). Profilul candidatului:
    - Studii de specialitate in domeniul IT / Economic;
    - Vechime in specialitate minim 5 ani, din care 3 ani in IT (departament responsabil de solutii BI / DWH) si 2 ani in aria financiar bancara;
    - Cunostinte de limba engleza nivel avansat;
    - Cunostinte despre sectorul bancar si produse bancare,
    - Cunostinte generale despre BCR, obiectivele strategice, cat si despre produsele si serviciile relevante in aria de responsabilitate,
    - Intelegerea si cunoasterea ariilor de risc si financiar reprezinta un avantaj;
    - SQL nivel mediu,
    - Intelegerea proceselor de management al informatiei, procese de analiza si tehnici de modelare,
    - Experienta dovedita in modelarea datelor,
    - Cunostinte cu privire la modele standard (modelare fizica si logica ),
    - Experienta in procesul de imlementare a aplicatiilor precum si a metodologiilor de asigurare a calitatii este esentiala,
    - Experienta in coordonarea echipelor si/sau management de proiect;
    - Experienta anterioara in design, definire de solutii in aria de BI / Data Warehouse,
    - Design baze de date si experienta in procese de integrarea a datelor,
    - Experienta in analiza sistemelor sursa,
    - Experienta cu solutii de raportare si solutii de management metadate;
    - Experienta in medii complexe in ceea ce priveste volumul de date reprezinta un avantaj.

1 post disponibil (3 aplicanti)

29-11-2016 BUCURESTI
Agent telesales
  • - experienta call center / telesales
  • - abilitati bune de comunicare
  • - atitudine pozitiva
  • - seriozitate, determinare
  • - limba Engleza (este un plus)

1 post disponibil (4 aplicanti)

28-11-2016 BUCURESTI
Ofiter procesare credite retail - Directia Procesare Cred...
  • - Studii Superioare Economice absolvite
  • - Cunosterea produselor bancare destinate clientilor persoane fizice
  • - Foarte buna capacitate de analiza si sinteza
  • - Bune abilitati de organizare, planificare si comunicare

1 post disponibil (21 aplicanti)

24-11-2016 BUCURESTI Alte orase
Analist Senior Credite Finantari Structurate
  • - Experienta profesionala in domeniu, de preferinta minim cinci ani.
    - Studii superioare economice, cunoasterea mediului de afaceri local si sectorial, cunostinte aprofundate de contabilitate.
    - Competente personale: abilitati de comunicare, analitic, meticulos, atent la detalii, organizat, spirit de echipa, cunostinte foarte bune de utilizare a calculatorului.
    - Capacitati foarte bune de analiza si sinteza, in contextul gestionarii unor task
  • - uri multiple intr
  • - o perioada de timp limitata;
    - Rezultatul evaluarii anuale
  • - minimum foarte bine.

1 post disponibil (14 aplicanti)

24-11-2016 BUCURESTI

55 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: