91

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 1 din 4
Consilier telemarketing – domeniul bancar
  • - atitudine pozitiva, spirit de echipa si placerea de a lucra cu clientii;
  • - orientare catre client si nevoile sale;
  • - seriozitate, dorinta de a acumula informatii noi si de a se dezvolta profesional
  • - exista posibilitati reale de promovare;
  • - experienta in vanzari nu este necesara, dar poate constitui un avantaj.

10 posturi disponibile (6 aplicanti)

07-02-2016 BUCURESTI
Ofițer Financiar Bancar
  • - studii universitare finalizate/ în curs de finalizare de preferință cu profil economic
  • - cunoștințe medii Microsoft Office
  • - abilitatea de a se adapta ușor și de a lucra într
  • - un mediu dinamic și procedural
  • - rapiditate în rezolvarea task
  • - urilor
  • - experiență pe un post similar constituie avantaj

1 post disponibil (96 aplicanti)

07-02-2016 BUCURESTI
Asistent financiar
  • - Dacă responsabilitatea, atenţia la detalii şi spiritul organizatoric te definesc, atunci te asteptăm să te alături Departamentului Financiar
  • - Contabil la sediul nostru din Bucureşti. Pentru reusita în această misiune este nevoie de:
  • - Studii superioare, în domeniul economic/contabilitate
  • - Experientă minim 6 luni în contabilitate primară
  • - Cunoasterea vocabularului juridic reprezintă un avantaj
  • - Limba franceză nivel minim mediu (B2)
  • - Operare MS Office nivel mediu – avansat
  • - Exigenţă în redactare documente
  • - Capacitatea de a lucra cu deadline
  • - uri
  • - Capacitate de analiză şi sinteză
  • - Capacitatea de a lucra în echipă, sociabilitate şi atitudine pozitivă, dinamism.

1 post disponibil (43 aplicanti)

07-02-2016 BUCURESTI
Accounts Receivable with English
  • - General database skills.
    - General analytical skills.
    - Demonstrated oral and written communication skills.
    - Demonstrated knowledge of leasing concepts, principles and practices.
    - Demonstrated organization and time management skills.
    - Demonstrated negotiating and influencing skills.
    - Communication
    - Flexibility & Change Orientation
    - Service Focus
    - Teamwork
    - Negotiating/Influencing
    - Results Orientation

10 posturi disponibile (22 aplicanti)

07-02-2016 BUCURESTI
Business Introducer
  • - CANDIDATUL IDEAL:
  • - foarte bune abilitati de comunicare
  • - cunostinte de microeconomie si macroeconomie
  • - persoana analitica, orientata spre rezultate
  • - disciplinata, ordonata, cu motivare interioara si dorinta de a se afirma
  • - seriozitate, spirit proactiv
  • - atitudine independenta si pozitiva
  • - cunoasterea pachetului MS Office
  • - tinuta office RESPONSABILITATI / BENEFICII:
  • - identificarea potentialilor clienti
  • - cunoaste produsele de investitie ale partenerilor
  • - raspunde de transmiterea corecta, completa si la timp a informatiilor si documentelor catre clienti
  • - completeaza raportarile periodice in forma si continutul cerute de superiorul ierarhic
  • - gestionarea portofoliului de clienti si mentinerea comunicarii cu clientii activi

30 posturi disponibile (3 aplicanti)

04-02-2016 BUCURESTI
Agent de vanzari
  • - Experienta in vanzari directe (constitue un avantaj)
  • - Initiativa si spirit autonom determinat si smotivat sa obtina rezultate concrete ( atingerea targetu
  • - lui)
  • - Energic
  • - Team player

3 posturi disponibile (14 aplicanti)

04-02-2016 BUCURESTI
Economist-contabil
  • - Absolvent cu studii superioare economice;
  • - EXPERIENTA DE LUCRU IN APLICATIA DE CONTABILITATE CHARISMA
  • - ERP SAU INTR
  • - O ALTA APLICATIE CONTABILA DE TIP ERP
  • - Experienta profesionala in domeniul financiar
  • - contabil, cuprinzand toate aspectele activitatii financiar contabile, dintre indicate in descrierea postului
  • - Detinere carnet membru CECAR constituie un avantaj in criteriile de selectie a viitorului angajat.

1 post disponibil (32 aplicanti)

02-02-2016 BUCURESTI
Customer Support Role for Financial Business Intelligence...
  • - The candidates should be fluent in English, proficient in MS Office and familiar with the internet and be prepared to work from home/remote in real
  • - time connection with our London office. Preferred areas of expertise are: Finance/Economics and Computer Science(or related backgrounds).

3 posturi disponibile (3 aplicanti)

06-02-2016 BUCURESTI Alte orase
Accounts Payable with French
  • - What are we looking for? University Degree is important and an Economic degree will certainly bring you an advantage. An advanced French level is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right. You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player. We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude. And we will value your willingness to learn!

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI
Accounts Receivable with French
  • - University Degree is important and an Economic degree will certainly bring you an advantage. An advanced French level is mandatory and you will also need a good level of English to do the job right. You will work as part of a large and friendly team so it’s important to be a team player. We like customer management skills as well as a keen eye for details and problem solving attitude. And we will value your willingness to learn!

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI

91 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Junior Accounting Officer with Portuguese (Evening Shifts)
  • - University degree – Economics faculty would be a plus
  • - Fluent in Portuguese and English
  • - Attention to details
  • - Ability to work under pressure
  • - Reliable, proactive approach to entrusted tasks
  • - Communication skills
  • - Good team player
  • - Ability to work in evening shifts (between 11:00
  • - 20:00/12:00
  • - 21:00)

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI
General Ledger with Portuguese (evening shift)
  • - University degree in Economic field;
  • - Experience in Finance(preferably accounting) would be a plus;
  • - English and Portuguese proficiency;
  • - Proficiency in MS Office;
  • - Strong analytical skills
  • - Attention to details;
  • - Ability to work under pressure and respect deadlines;
  • - Team spirit.
  • - Ability to cover evening shifts until 1 AM

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI
Collections Analyst with German
  • - University graduate
  • - Previous experience in customer service is nice to have
  • - German and English languages at an advanced level are mandatory.
  • - Strong attention to details
  • - Team player with good communication skills
  • - Good in dealing with numbers and information;
  • - Proficient in MS Suite
  • - Driven and enthusiastic personality;
  • - Ability to work in a team environment as well as individually.

1 post disponibil (0 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI
Contract Specialist
  • - Job profile:
    - Ensure all contracts, addendums & other legal documents are set up in Oracle according to the current applicable processes, accurately and in a timely manner;
    - Monitor and perform regular updates to existing customer contracts, in order to ensure both their accuracy and the timeliness of contractual billing activities;
    - Perform billing activities for license, services and maintenance contracts, in order to ensure Temenos customers’ invoicing is done timely, accurately and as agreed contractually;
    - Setup and update revenue recognition contracts in Oracle, in order to ensure correct revenue recognition;
    - Promote and explain the Contract Management procedures to business stakeholders, so that they are followed rigorously throughout Temenos organization;
    - Provide resolution to all queries coming from internal stakeholders (Finance Controllers, Legal, and Business Process Owner);
    - Ensure all key performance indicators reach the targeted level;
    - Ensure all process controls are effectively implemented;
    - Perform other tasks related with SSC deliverables, as may be required (i.e. various reporting activities, testing of new application functionalities, Oracle reconciliation activities, etc.)

1 post disponibil (7 aplicanti)

05-02-2016 BUCURESTI
Credit Controller with English -one year contract
  • - Fluent oral and written 1 language (English. French. German. Dutch). Essential
    - Must be able to speak English competently as a second language. Essential
    - Personal attributes: team player. flexible. reliable. numerate. innovative. great communication and interpersonal skills. innovative problem solving skills. Essential
    - Minimum of two years credit control experience. Preferable
    - Demonstrably proficient use of ERP systems such as Navision. Preferable
    - University degree in finance. economics or commercial studies. Preferable
    - Intermediate Word & Excel skills. Essential Why MOOD?
    - Professional. multicultural, open and friendly working environment
    - Opportunity to learn new things and develop communication and technical skills (training provided)
    - Flexible work schedule
    - Health insurance package
    - Motivating salary Mood Media is an EEO/Affirmative Action employer. For further information about Mood Media. please visit wommoodmediacorn.

1 post disponibil (5 aplicanti)

04-02-2016 BUCURESTI
Junior Specialist with Italian
  • - Il profilo ricercato possiede i seguenti requistiti: Diploma o laurea; Conoscenze PC, in modo particolare Mirosoft Office; Buone conoscenze della lingua italiana e inglese; Ottime doti comunicative; Seguire con rigorosità e in modo autonomo le procedure della propria attività.

1 post disponibil (2 aplicanti)

04-02-2016 BUCURESTI
Assistent manager-contabilitate primara
  • - Studii Economice ,Administrative, Financiare,Bancare,Contabile,avand experienta in acest domeniu,Ordonat,Fara vicii,Punctual,Operare pe Softuri de Contabilitate,Carnet cond.B, engleza mediu, conditie fizica pentru un program prelungit sau in SCHIMBUL 2 de lucru, fara obligatii familiale.

2 posturi disponibile (8 aplicanti)

04-02-2016 BUCURESTI
Consilier servicii bancare
  • - Cerinte
  • - Absolvent studii medii sau superioare
  • - Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi
  • - Foarte bune abilitati de comunicare si relationare
  • - Abilitati de a identifica usor si de a intelege nevoile clientilor
  • - Persoana serioasa, calma, rezistenta la stres
  • - Capacitate de invatare rapida si de a realiza mai multe sarcini simultan
  • - Experienta in lucrul cu calculatorul (MS Office)
  • - Experienta anterioara in vanzari, pe un post similar, reprezinta un mare avantaj
  • - Disponibilitate pentru program full
  • - time
  • - Disponibilitate de a lucra in week
  • - end (de regula 1 sambata pe luna
  • - pentru zilele lucrate in weekend se primesc zile libere in timpul saptamanii).

10 posturi disponibile (8 aplicanti)

03-02-2016 BUCURESTI
Buchhalter- Finanzreferent
  • - Ihre Aufgaben: Richtige und fehlerfrei Bearbeitung der täglichen Transaktionen; Kommunikation per e
  • - mail oder Telefon mir Banken und Partenerunternehmen; Registrierung der Unterlagen; Abgleich der Banktransaktionen; Kunden und Partnerunternehmen Beratung.

1 post disponibil (0 aplicanti)

02-02-2016 BUCURESTI
Analist Financiar
  • - Principalele cerinte:
  • - Studii superioare in domeniul economic/financiar/ business;
  • - experienta anterioara in domeniul contabilitatii/ analizei financiare, minim 2 ani;
  • - experienta anterioara in utilizarea unui ERP: SAP sau similar;
  • - capacitate de analiza, atentie la detaliu;
  • - cunoasterea limbii engleze la nivel avansat,

3 posturi disponibile (22 aplicanti)

02-02-2016 BUCURESTI

91 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Accounting Analyst : Junior and Senior roles
  • - Studii universitare, domeniul economic sau financiar
  • - Experienta de lucru de minim 1 an in domeniul contabilitatii
  • - Abilitati numerice si de analiza
  • - Experienta de lucru in Excel
  • - Experienta de lucru in SAP sau intr
  • - un ERP similar
  • - Cunoasterea limbii engleze

4 posturi disponibile (14 aplicanti)

02-02-2016 BUCURESTI
Economist pentru activitatea de control
  • - Licentiat al unei facultati cu profil economic. Bune cunostinte de contabilitate. Experienta obligatorie in sistemul bancar. Domiciliul in Bucuresti.

1 post disponibil (20 aplicanti)

02-02-2016 BUCURESTI
Verificator Valori | Bucuresti
  • - Program: se lucreaza in 3 schimburi. Beneficii: Salariu fix Tichete de masa; Spor ore suplimentare si de weekend.

1 post disponibil (6 aplicanti)

01-02-2016 BUCURESTI
Economist Decontări
  • - Licenţă a unei facultăţi cu profil economic,
  • - Experienţă în activitatea de decontări de minim 2 ani,
  • - Atestat de utilizator al componentelor Sistemului Electronic de Plăţi (ReGIS, SaFIR şi SENT),
  • - Experienţă în utilizarea sistemului SWIFT de minim 2 ani,
  • - Domiciliul stabil în Bucureşti.

1 post disponibil (16 aplicanti)

01-02-2016 BUCURESTI
Șef serviciu juridic
  • - Studii superioare juridice
  • - Experiență minimă în domeniul de specialitate de cel puțin 2 ani
  • - Cunoștințe temeinice de drept civil, comercial, muncii, cod procedură civilă și penală, fiscal
  • - Cunoașterea reglementărilor în domeniul financiar
  • - bancar și a celor emise de BNR
  • - Cunoștințe bune de operare PC MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • - Utilizarea eficientă a programelor de legislație
  • - Abilități bune de comunicare și relaționare, bune capacități organizatorice
  • - Constituie avantaj experiența bancară
  • - Domiciliul în București

1 post disponibil (19 aplicanti)

29-01-2016 BUCURESTI

91 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 4 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: