102

locuri de munca in BUCURESTI.

Pagina 1 din 5
Consultant retentie clienti Part time
  • - Ce iti oferim?
  • - Timp pentru tine deoarece programul este part time
  • - Sansa de a te alatura unei echipe formata din oameni tineri, dinamici si independenti, alaturi de care sa lucrezi
  • - Ocazia “sa cresti” din punct de vedere profesional alaturi de noi, deoarece oferim oportunitati de promovare
  • - Oportunitatea de a lucra pentru companii de renume
  • - Salariu fix si bonusuri atractive corespunzatoare performantelor individuale.

5 posturi disponibile (49 aplicanti)

04-09-2015 BUCURESTI
Enforcement Officer
  • - Studii superioare si cursuri de formare si/sau pregatire profesionala de specialitate;
    - Experienta in domeniu minim 1 an;
    - Aptitudini de comunicare orala si scrisa;
    - Calm, abilitati de detensionare a situatiilor conflictuale;
    - Abilitati de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor;
    - Cunoastere limba engleza la nivel mediu.

1 post disponibil (23 aplicanti)

04-09-2015 BUCURESTI
Consultant Financiar
  • - Daca esti o persoana:
  • - dorninca sa isi dezvolte o cariera in domeniul financiar
  • - bancar;
  • - organizata si orientata spre rezultate si clienti;
  • - care vrea sa fie rasplatita proportional cu munca depusa;
  • - cu calitati de lider si spirit antreprenorial;

5 posturi disponibile (0 aplicanti)

04-09-2015 BUCURESTI
Consilier Vanzari
  • - PROFIL CAUTAT Daca esti o persoana:
    - Dornica sa
  • - si cladeasca o cariera financiar
  • - bancara,
    - Organizata si orientata catre rezultate,
    - Cu foarte bune abilitati de comunicare, te invitam sa vii alaturi de noi si sa ne convingi ca TU meriti postul. Experienta in vanzari si permisul de conducere sunt un avantaj, dar nu o conditie

2 posturi disponibile (14 aplicanti)

04-09-2015 BUCURESTI
Angajez evaluator autorizat, specializarea EPi sau/si EBM
  • - membru titular Anevar
  • - stagiar
  • - numai candidatii care au absolvit cursurile de pregatire profesionala organizate de Anevar

3 posturi disponibile (1 aplicant )

Confidential 02-09-2015 BUCURESTI
Data Analyst
  • - Great attention to detail
  • - English at a proficiency level
  • - Organised, hardworking and available for possible long hours
  • - a bachelor's degree or higher in economics/statistics, as well as experience in research or other relevant domains are a big plus but not mandatory

2 posturi disponibile (130 aplicanti)

02-09-2015 Toate orasele
Business Developer - domeniul financiar - leasing
  • - Cerinte:
  • - domiciliul in Bucuresti / Ilfov
  • - experienta in vanzari B2B;
  • - experienta, lejeritate in interactiunea cu factori de decizie
  • - (middle/top management);
  • - experienta in piata de leasing, sau cel putin o buna cunoastere a marilor jucatori din piata;
  • - genul care nu accepta un "nu" ca raspuns.

1 post disponibil (5 aplicanti)

01-09-2015 BUCURESTI
Secretara contabilitate primara
  • - Absolvent studii medii, eventual de profil economic; studiile superioare
  • - constituie avantaj; Cunostinte foarte bune de contabilitate primara; Cunostinte limba engleza
  • - constituie avantaj; Cunostinte utilizare PC
  • - Excel, Word; Corectitudine si responsabilitate; Persoana organizata; Capacitate de lucru in echipa; Disponibilitate pentru program prelungit; Nefumatoare.

1 post disponibil (119 aplicanti)

01-09-2015 BUCURESTI
Analist - programator
  • - Licențiat al unei facultăți de profil,
    - Cunoștințe de programare și proiectare baze de date relaționale (mysql, oracle, sql )
    - Cunoștințe de programare OOP ( object oriented programming)
    - Experiența în lucru/cunoștințe în Cristal Report/ Jasper Report constituie un avantaj
    - Cunoștințe de programare în Java constituie un avantaj
    - Experiența / Cunoștințe în dezvoltarea aplicațiilor web utilizând server
  • - ul web Tomcat constituie un avantaj
    - Experiența bancară constituie un avantaj,
    - Abilități de comunicare și de lucru în echipă,
    - Domiciliul stabil în București.

1 post disponibil (6 aplicanti)

03-09-2015 BUCURESTI
Economist pentru activitatea de analiză și control
  • - Licentiat al unei facultati cu profil economic. Bune cunostinte de contabilitate. Experienta in sistemul bancar constituie avantaj. Domiciliul in Bucuresti.

1 post disponibil (13 aplicanti)

03-09-2015 BUCURESTI

102 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Backoffice Position to Support Sales and Marketing Acti...
  • - Computer literate, Fluent in English, Business
  • - Focused.

2 posturi disponibile (6 aplicanti)

03-09-2015 BUCURESTI
Economist agenție bancară
  • - Licențiat al unei facultăţi cu profil economic
  • - Cunoștințe de contabilitate
  • - Constituie avantaj experiența bancară
  • - Domiciliul în București

1 post disponibil (40 aplicanti)

31-08-2015 BUCURESTI
Verificator Valori Bucuresti
  • - Pentru unul dintre clientii nostri, companie importanta in domeniul operatiunilor bancare, recrutam Verificator Valori pentru Bucuresti.

1 post disponibil (15 aplicanti)

28-08-2015 BUCURESTI
FARMEXIM da o sansa tinerilor absolventi
  • - Daca sunteti:
  • - absolvent promotia 2015 de studii superioare ( profil economic sau informatic)
  • - cunoscator al limbii engleze ( nivel avansat)
  • - bun operator in MS Office
  • - pregatit sa puneti in practica cunostintele teoretice acumulate in timpul facultatii
  • - o persoana comunicativa, organizata, atenta la detalii si va place munca in echipa
  • - dornic sa invatati lucruri noi si sa le puneti in practica
  • - in cautarea unui loc de munca ce va poate oferi satisfactii profesionale si personale

1 post disponibil (24 aplicanti)

28-08-2015 BUCURESTI
Contract Specialist
  • - Job profile:
    - Ensure all contracts, addendums & other legal documents are set up in Oracle according to the current applicable processes, accurately and in a timely manner;
    - Monitor and perform regular updates to existing customer contracts, in order to ensure both their accuracy and the timeliness of contractual billing activities;
    - Perform billing activities for license, services and maintenance contracts, in order to ensure Temenos customers’ invoicing is done timely, accurately and as agreed contractually;
    - Setup and update revenue recognition contracts in Oracle, in order to ensure correct revenue recognition;
    - Promote and explain the Contract Management procedures to business stakeholders, so that they are followed rigorously throughout Temenos organization;
    - Provide resolution to all queries coming from internal stakeholders (Finance Controllers, Legal, and Business Process Owner);
    - Ensure all key performance indicators reach the targeted level;
    - Ensure all process controls are effectively implemented;
    - Perform other tasks related with SSC deliverables, as may be required (i.e. various reporting activities, testing of new application functionalities, Oracle reconciliation activities, etc.)

1 post disponibil (13 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
Business Analyst
  • - 3+ years experience of business requirement analysis, create system and functional requirements;
    - 1+ year of Agile process and creating user story using Rational Team Concert or similar tools;
    - Experience with requirements gather documentation specific tooling;
    - Have at least one Data Warehouse , Data Mart or BI reporting solution experience;
    - Excellent communication and written capability in English;
    - Able to take US Eastern Time Zone coverage ( 14.00
  • - 22.00)

1 post disponibil (9 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
Junior Treasury Accountant
  • - Skills and Qualifications
    - A Bachelor’s degree in Accounting;
    - 1 – 2 years’ work experience in Accounting ;
    - Proficiently able to communicate in English;
    - Knowledge of MS office (Excel);
    - Prior experience in a complex multi
  • - national and multi
  • - cultural environment;
    - Both attention to details and analytical skills are required;
    - Experience working with Oracle (or any ERP system) will be a plus.

1 post disponibil (14 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
FRENCH Junior Vendor Management Specialist
  • - University Degree Purchasing, Sales or Administration experience Understanding of Financial Management (Invoice handling, raising Purchase Orders Experience of working in the contractual/legal context Fluent in English AND French Commercial acumen Decision making skills Negotiation skills Time management; ability to manage multiple priorities Problem solving skills IT literate, particularly intermediate/advanced MS Excel and Database skills Ability to work in a multi
  • - cultural environment Ability to work remotely and virtually with others Team player Work on own initiative Ability to grasp concepts quickly Able to understand the Xerox Services business and HR Shared Service offering Able to understand the client drivers for outsourcing

1 post disponibil (4 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
Operator Ghiseu Universal
  • - Studii si Experienta:
  • - Studii superioare in domeniul economic
  • - Cunostinte economice generale
  • - Cunostinte bancare generale
  • - Operare calculator
  • - Operare numerar Profilul candidatului:
  • - Studii medii sau superioare
  • - Cunoasterea limbii engleze
  • - Orientare spre client
  • - Orientare spre rezultate
  • - Atentie la detalii
  • - Cooperare
  • - Abilitati de vanzare si persuasiune

1 post disponibil (63 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI Alte orase
Analist Colectare
  • - Studii superioare;
    - Cunoasterea limbii engleze, vorbit si scris, cel putin la nivel mediu;
    - Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Excel, Access, PowerPoint, Word, etc;
    - Minimum 6 luni experienta pe o pozitie similara;
    - Experienta in activitatea de colectare debite reprezinta un avantaj;
    - Orientare catre client si rezultate;
    - Organizare, Planificare si Time Management;
    - Integritate si incredere. Angajarea se face prin leasing de personal, pe perioada determinata, cu posibilitatea de prelungire.

1 post disponibil (32 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI

102 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
Consilier Juridic - Mari Corporatii
  • - Educatie:studii superioare juridice Limbi straine:limba engleza nivel mediu
  • - scris, citit si vorbit Experienta profesionala:experienta minima in domeniul de specialitate, in aria corporate, de cel putin 2 ani Abilitati/ cunostinte specializate: Cunostinte solide de drept civil, comercial, procedura civila; Cunoasterea reglementarilor in domeniul financiar
  • - bancar si a celor emise de BNR; Abilitati de operare PC( MS Word, Excel, etc.) – nivel mediu; Utilizarea eficienta a programelor de legislatie. Competente: Capacitate de analiza si sinteza; Atentie la detalii; Abilitati excelente de comunicare verbala si scrisa; Capacitatea de organizare a volumului propriu de munca si stabilirea prioritatilor; Capacitatea de a lucra in conditii de stres si de a respecta termenele; Capacitatea de a solutiona solicitari multiple; Asumarea responsabilitatii pentru lucrarile realizare si dosarele gestionate; Aptitudini dezvoltate de negociere; Spirit de echipa si atitudine pozitiva; Capacitate de autocontrol.

1 post disponibil (37 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
Sales coordinator with technical experience
  • - An education in engineering, mechanics or oil & gas at University level; Relevant experience of 3
  • - 5 years in sales, preferably in Oil & Gas industry; Fluency in English language, German or Hungarian language would be a plus; Advanced knowledge of Microsoft Office (especially Excel); Excellent communication and presentation skills; Great influencing and negotiation skills; Excellent ability to maintain long
  • - term partnerships; Excellent abilities of planning and organizing; Great analytical thinking and ability to work with volume data; Problem
  • - solving orientation, results and solutions
  • - driven, having ability to adapt to client needs; Business development oriented, highly sensitive to the quality of services delivered; Independent but also a team
  • - player, hands
  • - on approach and willingness to learn and develop.

1 post disponibil (3 aplicanti)

27-08-2015 BUCURESTI
General Ledger with French / Spanish / German / Czech / H...
  • - Finance & Accounting Graduate; Proficient in English and in Turkish, Dutch, Polish or French; Good interpersonal Skills; Hands on experience in GL; Exposure to ERP tools; Takes initiative and works without much supervision; Understands customer requirements; Good knowledge of Microsoft Office: Excel (formulas, functions, pivot tables charts), Word (formatting, track changes, table of contents), PowerPoint (graphics & charts, animations, transitions).

1 post disponibil (3 aplicanti)

26-08-2015 BUCURESTI
Accounts Receivable with Dutch/ Czech
  • - Finance & Accounting Graduate or previous experience in a similar position as AR/ AP.
  • - Advanced in English and French/ German/ Dutch/ Polish/ Turkish/ Italian/ Spanish;
  • - Good interpersonal Skills;
  • - Takes initiative and works without much supervision
  • - Understands customer requirements
  • - Good knowledge of Microsoft Office: Excel (formulas, functions, pivot tables charts), Word (formatting, track changes, table of contents), PowerPoint (graphics & charts, animations, transitions).

1 post disponibil (1 aplicant )

26-08-2015 BUCURESTI
Analist Aplicatii Informatice
  • - Studii si experienta:
    - Studii superioare tehnice (Cibernetica, Automatica);
    - Experienta de minim 5 ani in domeniul sistemelor informatice bancare, in special a aplicatiilor banca la distanta (internet banking/ mobile banking) ;
    - Cunoasterea aplicatiilor Multix/ SmartOffice constituie un avantaj;
    - Cunostinte avansate si experienta cu sistemele de operare de tip AIX, Windows si baze de date Informix;
    - Cunostinte avansate si experienta cu aplicatiile Java si solutii web based;
    - Cunostinte avansate de utilizare a suitei Microsoft Office, incluzand Microsof Visio si Microsoft Project;
    - Cunostinte de utilizare HP Quality Center si JIRA;
    - Limba engleza minim la nivel mediu. Abilitati: 1. Comunicare, orala si scrisa, cu impact; 2. Capacitate de analiza si sinteza, dinamism, initiativa; 3. Simt de raspundere ridicat, obisnuinta de a lucra intr
  • - un mediu bancar; 4. Hotarare si perseverenta in rezolvarea sarcinilor; 5. Spirit de echipa. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare. Doar candidatii selectati vor fi contactati pentru un interviu, restul de aplicatii fiind pastrate in baza de date a companiei pentru oportunitati viitoare.

1 post disponibil (6 aplicanti)

26-08-2015 BUCURESTI

102 joburi care ti se potrivesc au fost publicate in aceasta saptamana

  • Alege sa primesti pe e-mail cele mai bune joburi.
1 2 3 4 5 Urmatoarea     
Nr. rezultate pe pagina: