Back Office Representative - Companie Petroliera - Bucuresti

iQuest Consulting

01-11-2008 | EXPIRA LA 07-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Initializarea si Expedierea cardurilor catre clienti prin curier rapid;
- Solutionarea solicitarilor legate de carduri venite din partea colegilor din celelalte departamente
- Expedierea carnetelor de vouchere si a imprinterelor catre statii
- Prelucrarea, inregistrarea si validarea raportul de vouchere receptionat din statii
- Prelucrarea carduri uitate/retinute in statii
- Actualizarea sau modificarea caracteristicilor cardurilor potrivit solicitarilor primite de la client
- Activitati administrative specifice (rapoarte, actualizare baza de date).


CERINTE

- Minim studii medii - obligatoriu
- Experienta minim 6 luni in lucrul cu clientii (activitati tip call center sau face-to-face)
- Limba engleza - nivel mediu
- MS Office (Word si Excel - nivel mediu) - obligatoriu
- Spirit de echipa,
- Orientare catre clienti.


BENEFICII OFERITE

- Loc de munca sigur si de viitor intr-o companie de succes
- Aprecierea rezultatelor
- Bonuri de masa si prime
- Program de lucru de Luni pana Vineri, 8 ore/zi
- Lucrul intr-una dintre cele mai mari 4 companii petroliere din Romania


DESCRIEREA FIRMEI

iQuest Consulting este o firma de consultanta in management cu o experienta bogata in domeniul recrutarii. In portofoliul nostru de clienti se numara nume importante pe plan european.

Clientul nostru este un nume important al pietei europene de furnizare de servicii in domeniul petrolier, iQuest Consulting recruteaza in aceasta perioada personal pentru departamentele de Dezvoltare, Financiar si Customer Service.

Biroul iQuest din Bucuresti a fost creat in anul 2000 dintr-o echipa de consultanti proveniti din firme multinationale de consultanta. Reteaua iQuest mai cuprinde birourile din Paris, Luxemburg si Budapesta. La acestea se adauga o divizie de dezvoltare software cu sedii la Cluj-Napoca, Brasov, Bucuresti, Budapesta si Frankfurt.