25-08-2008 | EXPIRA LA 31-08-2008
Job expirat
- Initializarea si Expedierea cardurilor catre clienti prin curier rapid;
- Solutionarea solicitarilor legate de carduri venite din partea colegilor din celelalte departamente
- Expedierea carnetelor de vouchere si a imprinterelor catre statii
- Prelucrarea, inregistrarea si validarea raportul de vouchere receptionat din statii
- Prelucrarea carduri uitate/retinute in statii
- Actualizarea sau modificarea caracteristicilor cardurilor potrivit solicitarilor primite de la client
- Activitati administrative specifice (rapoarte, actualizare baza de date)
- Minim studii medii - obligatoriu
- Experienta 6 luni in lucrul cu clientii (activitati tip call center sau limite de credit sau face-to-face)
- Limba engleza - nivel mediu
- MS Office (Word si Excel - nivel mediu) - obligatoriu
- Spirit de echipa,
- Orientare catre clienti,
- Obiectivitate,
- Capacitate de invatare si adaptare rapida
- loc de munca sigur si de viitor intr-o companie de succes
- aprecierea rezultatelor
- bonuri de masa si prime
- program de lucru de Luni pana Vineri, 8 ore/zi
- lucrul intr-una dintre cele mai mari 4 companii petroliere din Romania
iQuest Consulting este o firma de consultanta in management, specializata in conducerea proiectelor de schimbare.
In cadrul misiunilor noastre de consultanta in dezvoltare organizationala, clientii nostri ne solicita sa realizam recrutari pentru pozitii de top si middle-management, cat si pentru pozitii de experti sau tehnicieni.
Clientii nostri sunt companii multinationale sau firme romanesti aflate in plina crestere, din domeniul productiei industriale, ingineriei, comertului si distributiei.