B2B NOC Engineer

UPC Romania S.A.

18-05-2016 | EXPIRA LA 17-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Preia şi tratează conform procedurilor interne sesizările apărute prin email, telefonic sau din sistemul de monitorizare;
• Monitorizează buna funcţionare a serviciilor oferite clienţilor B2B din portofoliul departamentului, strategici si wholesales;
• Implementează/reconfigurează/upgradează servicii şi echipamente oferite clienţilor, in scopul restabilirii serviciilor;
• Raportează orice problemă cu implicaţii majore în activitatea clienţilor sau a infrastructurii UPC sau care încalcă SLA-ul.


CERINTE

• Studii superioare finalizate într-unul din domeniile IT, telecomunicaţii, automatică, calculatoare, reprezintă un avantaj;
• Cunostinte CCNA/JNCIA sau experienţă echivalentă. Certificarea reprezinta un avantaj;
• De preferat minim 1 an experienţă pe un post asemanator, într-o companie de telecomunicaţii;
• Cunoştinţe arhitecturi si protocoale de retea : Ethernet, TCP/IP, Spanning Tree, EIGRP, OSPF, DHCP, DNS, SNMP, QoS, Fibre Channel. Obligatoriu cunostinte BGP;
• Cunoştinţe nivel de baza cu privire la sisteme de operare Linux/Unix;
• Atitudine pozitivă şi orientată către client;
• Bune abilităţi de comunicare;
• Cunoaşterea limbii engleze; cunoaşterea altor limbi constituie un avantaj;
• Disponibilitate pentru lucrul în ture.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.