Auditor Intern

JOBSgarden

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

1.- Verificarea indeplinirii normelor si procedeelor interne ale companiei , prin intermediul supravegherii gestiunii punctului de lucru (securitate, personal, seif, documentatie si formalitati administrative, aspecte comerciale).
2.- Evaluarea personalului direct si indirect, a starii incintei in ce priveste functionalitatea si intretinerea.
3.- Analiza datelor economice (facturare, cont de rezultate, productivitate,imputarea costurilor, fluxuri, buget – gestiunea achizitiilor si analiza proportiilor).
4.- Gestiunea, realizarea si urmarirea auditurilor interne de calitate, si colaborarea impreuna cu auditorii de calitate, si colaborarea impreuna cu auditorii AENOR, la executarea auditurilor externe anuale, cu obiectivul dea mentine si renova Certificatul de Calitate existent.
5.- Realizarea de vizite comerciale precum si executarea de inspectii la centrele de lucru, verificand indeplinirea Politicii de Calitate, cu scopul de a fideliza clientii vizitati.
6.- Verificarea respectarii Legislatiei in vigoare
7.- Analiza si urmarirea schemei de conducere integrale in diferitele unitati strategice de afaceri.
8.- Elaborarea si emiterea de rapoarte periodice referitoare la auditurile realizate, precum si gestiunea si urmarirea planurilor de imbunatatire propuse, cu scopul de a remedia deficientele detectate, in diferitele unitati strategice de activitate.
9.- Elaborarea si emiterea de rapoarte asupora tuturor auditurilor realizate , cu obiectivul de a raporta Conducerii si clientului intern, informatia solicitata.
10.- Crearea si intretinerea bazelor de date si a celorlalte instrumente necesare pentru realizarea muncii sale.
11.- Realizarea in caz de evenimente a sarcinilor de conducere, gestionare si coordonare a echipelor de lucru, in punctele de lucru si departamente, atat in mediul national cat si international.
12.- Asumarea de responsabilitati in proiecte concrete si specifice, de anvergura mai mare decat cea a departamentului.


CERINTE

Persoana cu atitudine proactiva, cu initiativa, organizata, ordonata, capabila sa lucreze cu termene limita.
Disponibilitate pentru deplasari in tara (peste 60% din timpul de lucru)
Studii medii sau superioare - profil financiar.
Experienta in audit de minimum 1 an. Reprezinta avantaj orice specializare in managementul securitatii, prevenirea riscurilor de munca, evaluarea calitatii.
Cunostinte solide in lucrul cu computerul (Microsoft Excel foarte bine).
Permis auto cat. B.


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial atractiv, corelat cu experienta individuala. Masina de serviciu, laptop, telefon. Posibilitatea de dezvoltarea profesionala, in cadrul unei companii multinationale.


DESCRIEREA FIRMEI

ITJobs Ltd. is a full service search and selection company with offices in Budapest, Belgrade, Munich, Kiev, Vienna.
ITJobs was founded in 2001 in Budapest, with the aim of recruiting for the IT and telecommunication sectors.
Since then the company has built a reputation by recruiting IT professionals across all skill levels, from entry to top-level positions.
In 2005, due to market demand we established a new division, JOBSgarden which is recruiting for all commercial, financial, HR and engineering functions. In 2006 we introduced staff leasing as a new service.
In 2006, a new office was opened, in Bucharest, under the brand-name JOBSgarden.