Assistent Manager

ALFREDO TRADING COMPANY

21-09-2007 | EXPIRA LA 21-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea legaturilor telefonice externe si interne:
- preluarea mesajelor si transmiterea lor in forma cea mai fidela;
- rapoarte, corespondenta, minute, fax-uri;
- sortarea si difuzarea corespondentei;
- programarea intalnirilor interne si/sau externe;
- rezervari cazari, transport;
- copierea diferitelor documente;
- indosarierea si arhivarea documentelor;


CERINTE

- Limba engleza - nivel avansat
- Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat
- Initiativa, perseverenta, dinamism
- Studii superioare de finalizate (studii de specialitate avantaj)
- Minim 1 an - experienta pe un post similar


BENEFICII OFERITE

Salariul tine cont de experienta si se negociaza in cadrul interviului.


DESCRIEREA FIRMEI

Infiintata in 1992, Alfredo Trading Company este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata romaneasca de import si distributie pentru alimente proaspete si congelate.
Compania are peste 200 de angajati, locati fie la sediul central din Bucuresti sau in cele patru filiale locale ori in cadrul fabricii de procesare si ambalare a produselor congelate din Agigea, cea mai noua investitie Alfredo. Portofoliul de produse cuprinde peste 400 de articole ce sunt distribuite la nivel national.
Succesul nostru in ultimii 15 ani, demonstrat si de dezvoltarea accentuata a companiei, s-a datorat valorilor echipei pe care le-am sustinut necontenit:
- profesionalism
- flexibilitate
- dinamism
- creativitate
- spirit de echipa
Fii alaturi de Alfredo pentru a ne atinge obiectivele impreuna!
Pentru mai multe detalii, va invitam sa accesati site-ul companiei noastre: www.alfredo.ro.