Assistant Office Manager

EOSeuropa

04-03-2007 | EXPIRA LA 10-03-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

EOSeuropa angajeaza pentru unul din clientii sai un Assistant Office Manager cu urmatoarele responsabilitati:

- asista Office Manager-ul in indeplinirea sarcinilor aferente bunei desfasurari a activitatilor administrative, zilnice, de birou;
- asista la intocmirea si actualizarea dosarelor cu informatii utile privind activitatea companiei (contracte, acte contabile etc);
- asistarea Office Manager-ului in activitati specifice;
- reprezinta compania in fata clientilor sai, intr-o maniera profesionala si agreabila;
- ajuta la organizarea calatoriilor de afaceri.


CERINTE

- studii superioare in domeniul economic - constituie avantaj;
- cunoasterea limbii italiene si engleze la nivel avansat - constituie avantaj;
- experienta in contabilitate/contabilitate de gestiune - constituie avantaj;
- experienta in domeniul productiei;
- atitudine pozitiva;
- bune cunostinte de operare PC (MS Office, Internet);
- abilitati de comunicare si organizare.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru performant si tanar;
- retributie motivanta;
- bonusuri.


DESCRIEREA FIRMEI

EOSeuropa este o firma cu capital mixt italiano-roman, acreditata ISO 9001:2001, specializata in domeniul consultantei organizationale, ce include si domeniul resurselor umane. Firma activeaza atat in Romania cat si in Italia, oferind consultanta organizationala pentru un spectru larg de companii, recrutari si training de personal pentru pozitii de middle-, respectiv top-management si pentru forta de munca cu un inalt grad de specializare.

Sediul central al EOSeuropa se afla in Roma, cu filiale in Cuneo, in Italia, si Timisoara, in Romania. In curand va fi deschisa o filiala si in Bucuresti